Ik heb inmiddels 5x mijn schouder uit de kom gehad en word hier over een poosje ook aan geopereerd. Gister moest ik lachen en merkte dat mijn schouder weer wat begon te schuiven, vandaag strekte ik mijn arm wat uit om wat te pakken en merkte ik weer dat ie wat begon te schuiven.. Nu ben ik heel bang dat ie er elk moment weer uit kan gaan.. Aangezien ik nog niet geopereerd kan worden, maar er niet zo heel erg op zit te wachten dat ie er een van de komende dagen er weer uit is, ben ik op zoek naar iets om mijn schouder te verstevigen zodat een schouderluxatie wat meer voorkomen kan worden. Echter als ik zoek op google naar schouder verstevigen krijg ik eigenlijk alleen maar opties van operatie. Wat dus op moment nog niet mogelijk is...
Daarom vraag ik me af of er nog bokkers zijn die dit herkennen, ervaring mee hebben, in het medische circuit zitten en goeie ideetjes hebben om tijdelijk de schouder te verstevigen.
Hopelijk zijn er slimme bokkers met goede oplossingen
. 
)

Mijn schouder gniept 'm er ook vaak uit en een mitella (of een paar uur met je andere arm vasthouden in de mitella positie
) werkt heel erg goed