Het staat al een paar jaar vast dat ik hypermobiel ben. Naja jammer dan opzich valt het allemaal wel mee bij mij. Mijn knieen kunnen overstrekken en mijn polsen en vinger zijn wat leniger dat normaal.
Ik heb dit probleem altijd op de hypermbieliteit (is dat een woord?) van mijn vingers gegooid. Maar toch heb ik het idee dat dat het niet is. Bij mij uit hypermobiel zijn in lenige vingers, knieen en enkels.
Nu heb ik de laatste maanden, al last van mijn middelvinger die opeens recht kan schieten. Vooral rond mijn knokkel kan een verschrikkelijke kramperige pijn ontstaan. Meestal probeer ik me vinger wat de buigen en te bewegen om uit die houding te komen. Als die weer ''goed'' zit. Kan ik eigenlijk een kwartier niks zonder die pijn te voelen of dat die terug schiet. Als ik het negeer. Wordt de krampende pijn echt ondragelijk en is nergeren niet meer mogelijk
Het is niet constant aan wezig. Soms voel ik de pijn rond mijn knokkel op komen maar dat uit zich niet direct in een gestrekte kramperige vinger.
Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? Of herkent iemand dit?
ik hoop het