Dikke bovenbenen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Dikke bovenbenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 20:20

Ik heb echt ongelooflijk dikke bovenbenen. Ik ben verder echt niet te dik, alleen mijn bovenbenen dus.
Het is echt een probleem met broeken. Meestal zijn mijn broeken veel te lang en te wijd bij mn taille.
Neem ik een maatje kleiner dan komt ie niet hoger dan net na mn knieeen.
Verschillende mensen hebben me verteld dat het komt doordat ik best veel paardrijd en daardoor veel spiermassa heb in mn bovenbenen.
Zijn er bokkers die er nog meer last van hebben?
Het is niet alleen onhandig met broeken, ik vind het ook nog eens super lelijk en ik kan niet eens met mn benen over elkaar zitten omdat dat door de dikte gewoon niet lekker zit.
Zijn er tips/truucs om die dikke oerlelijke bovenbenen dunner te krijgen?

antje_vip

Re: Dikke bovenbenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 20:21

Dat is gewoon een eigenschap van vrouwen :D Als het allemaal spieren zijn, moet je minder gaan sporten.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 20:26

Daar is weinig aan te doen. Je bent hebt gewoon een vrouwelijk lichaam. Qua broeken kan ik je de tip geven om te kijken naar feminine fit van bijvoorbeeld MAC. Die is gemaakt voor vrouwlijke vormen.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 21:36

Mac is inderdaad een fijn en vooral vrouwvriendelijk merk. Edc van esprit heeft ook een aardige collectie goede modellen qua pasvorm

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 11:22

Hebben veel vrouwen last van. Als afvallen en sporten niet werkt blijft er een liposuctie over. Laatste redmiddel maar zeker wel effectief.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 12:20

Suzanne F. schreef:
Hebben veel vrouwen last van. Als afvallen en sporten niet werkt blijft er een liposuctie over. Laatste redmiddel maar zeker wel effectief.

Waarom raad je zoiets aan? :n

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 13:40

Suzanne F. schreef:

Pff.. dat vind ik wel heel overdreven..
Kan een mens dan niet gewoon tevreden zijn met zijn/haar lichaam? :?
Ts: de 1 heeft dikkere bovenbenen als de ander, net als de ene meer beharing heeft of meer sproeten etc.
Indien je geen overgewicht hebt, zou ik me er geen zorgen om maken ;)

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 13:48

Lijkt me niet dat je van paardrijden zulke extreem gespierde bovenbenen krijgt dat je niet in een standaard model broek past?

Suzanne heeft wel een punt toch, als de rest echt niet werkt ;)

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 13:58

Ligt er ook aan wat voor bouw heb je en misschien meer vrouwen in de familie dikke bovenbenen?
Me zijn met 4 meiden me moeder is nr. 5 thuis

Me moeder me zusje en ik hebben wat dikkere bovenbenen pas wel overal in maar toch wat dikker.
niks aan te doen helaas.
Had het ook graag anders gewild.
Merk wel nu ik elke dag paardrij dat het wat steviger word.
Ik heb verder een normale bouw.
1.63 en 64-66kg verschilt altijd een beetje.
Ik heb het bij me bovenbenen er nooit afgekregen.
Als ik bv 60 woog had ik geen kont meer.
Je kan niet kiezen waar het vet weg gaat zeg maar.

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 14:10

monica08 schreef:
Suzanne F. schreef:

Pff.. dat vind ik wel heel overdreven..
Kan een mens dan niet gewoon tevreden zijn met zijn/haar lichaam? :?
Ts: de 1 heeft dikkere bovenbenen als de ander, net als de ene meer beharing heeft of meer sproeten etc.
Indien je geen overgewicht hebt, zou ik me er geen zorgen om maken ;)

Ze vraagt ook niet of ze zich zorgen moet maken, ze wilt er graag vanaf :P Als niks anders werkt dan is liposuctie een laatste redmiddel en het wordt hier toch ook niet aangeraden verder? Het is gewoon een bestaande optie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 16:03

Ik ben 1.60 en weeg ongeveer 60 kilo. Mijn moeder heeft geen dikke benen, verder in de familie hebben ze het ook niet. Als ik af zou gaan vallen wordt ik nog dunner bij mn buik, dan ziet het er helemaal niet meer uit:p
Dikke bovenbenen hebben vrouwen idd meestal, maar die van mij vind ik echt dik, vergeleken met de meeste meiden van mijn leeftijd, maar ook met oudere vrouwen.