Tijdje terug had ik een blaasontsteking die maar niet over wilde gaan, kreeg antibiotica waar ik allergisch voor bleek te zijn. Daarna kreeg ik anderen die wel werkte alleen gisterenavond kreeg ik daar een mega erge allergische reactie op. Was op stal en iemand zei; "he je hebt overal bultjes" en met een half uur was ik van top tot teen vuurrood met stippeltjes en ging knock-out.
Naja kreeg anti-spul van de dokter, leek even te helpen maar uiteindelijk werd het alleen maar erger en erger, dus wij daarstraks naar de eerste hulp, zit nu aan ander anti-spul en aan de prednison.
Maar JEMIG wat word ik daar hyper van zeg en heeeeel blij! Kan geen seconden stil zitten en lig om niks helemaal dubbel van het lachen
en dat is dan ook weer heel grappig
Nu is mijn vraag is dit normaal of reageer ik nou weer abnormaal/ allergisch?
Maar of die normaal is? Het kan wel van medicijnen maar of het in jouw geval normaal is geen idee. Ik zou inderdaad ook even navragen bij de arts.
poing poing poing. Ik word er heel erg hyper en opgefokt van. Kan geen moment meer stilzitten en voel me alsof ik 5 liter red bull op heb. Inclusief het niet kunnen slapen.
sow, echt heeel erg!
Maar het is wel over gewapperd.