HELP... gek bultje in gehemelte.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ruby1995

HELP... gek bultje in gehemelte.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-12 07:25

Hoihoi,
Word ik toch vanmorgen wakker heb ik toch een gek bultje in mijn gehemelte tegen mijn kiezen aan,
Mijn tandvlees rotzooit wel vaker, heb een beugel en de plek waar het bultje ongeveer zit is een kies getrokken vanwege een kies missen.
Dus de boel daar achter moest naar voren, dit is ook onder gebeurt, maar boven was het helemaal een rotzooitje, hoektand door mijn gehemelte enz.
Boven is het vaker wel opgezet maar niet echt een bultje.

Toen ik gisteravond mijn tandenpoetste en daarna maak ik het altijd schoon met een pinnetje toen zat er ook bloed op en weet dus niet waar dat vandaan kwam.
Verder maak ik mijn gebit prima schoon.
Verder heb ik nu 's nachts elastiekjes in aan elke kant zodat mijn overbeet minder word dus 's nachts trekt het ook allemaal.
Maar ben een beetje bang, heb geen zin om iets weg te laten snijden ofzo.

Heeft iemand dit welleens vaker gehad en wat is het ?

Groetjes!

Ruby1995

Re: HELP... gek bultje in gehemelte.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-12 17:08

Wat een hoop reacties :') .
Het bultje is in zoverre weg, maar nog wel gevoelig... ben toch benieuwd wat het was/is.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 18:36

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-12 19:40

Nee ik weet eigenlijk haast zeker dat het geen afte was/is, het duwt ook echt tegen de ring van mijn beugel die om mijn kies zit. Het lijkt voor mijn gevoel niet op een afte...

trixjepixje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 19:58

Niet een klein abces geweest? Heb ik ook wel eens gehad na een ontsteking van een kies, toen zat er een harde bult op m'n tandvlees die toen ik er op duwde soort van knapte waarbij er wat pus uit kwam. Klinkt allemaal een beetje vies, maar ging vanzelf weer over. :j