Dit is al de derde dag/nacht (ja ik heb het nog niet ingehaald..) dat ik totaal níet kan slapen. Ik ben al sinds woensdag/donderdag niet lekker en vrijdag werd dit erger. Ik viel vrijdagnacht rond 3 uur 'snachts in slaap en was rond 8 uur 'sochtends al wakker, maar toen had ik in ieder geval wát en nog vrij vast geslapen. Dat was ook de laatste keer.
De hele zaterdag op bed gelegen, wel een a twee keer heel licht weggedoezelt maar hooguit voor 10 minuten want dan kreeg ik weer een hoestaanval. Zaterdagnacht de hele nacht wakker, zondag de hele dag wakker, zondagnacht de hele nacht wakker, vandaag de hele dag wakker en vanacht ziet er ook weer zo naar uit.

Elke keer als ik plat ga liggen krijg ik giga-hoestbuien en ook mijn niesbuien gaan gewoon door, maar gewoon recht zitten helpt óók niet. Geen kussen, 1 kussen, 2 kussens, 3 kussens, 4 kussens.. en rechtzitten.. het helpt niet! Ik heb werkelijkwaar álles geprobeerd.
Vanochtend naar de huisarts geweest en ik heb dus een virus te pakken. Heb medicatie gekregen met o.a. een codeine-pil, die zou suf moeten maken.. nou ik word er niet suf van. De max. dosering hiervan heb ik op. Van de voorgeschreven Ibuprofen Actavis heb ik ook al de max. dosering op. Paracetamol heb ik ook op en max. dosering van hoesdrank ook al. Alcohol (dus slaapmutsje) kan niet ivm die pillen (tenminste leveren weer klachten op).. dus ik ben nu écht radeloos.
Ik wil slapen en beter worden, meer doen dan hopend op bed liggen dat ik éindelijk in slaap kan vallen.
Misschien kan ik morgen wat 'actiefs' doen, maar ben erg benauwd door al dat hoesten en de verkoudheid. Weet ook niet of het verstandig is, aangezien ik van de HA rustig aan moest doen en uit moet rusten..

Ben echt ten einde raad, heb dit nog nooit meegemaakt (normaal ben ik 2 dagen ziek waarvan dan 1 nachtje hoogtepunt en dan slik ik 1 paracetamol en is het daarna alweer aan't afbouwen en klaar)..

en het is gewoon nu erg frustrerend dus vandaar even mijn gal spuwen hier. En goede tips opdoen).. 

)