Dinsdag 10 juli heb ik een kijkoperatie gehad aan mijn linkerheup.. Hechtingen zitten er nog in, zien er goed uit, niet ontstoken of iets dergelijks. Nu heb ik 1,5 week voornamelijk op bed gelegen. Gisteren ben ik echter de hele dag op pad geweest en toen ik 's avonds thuis kwam was mijn been van heup tot tenen ontzettend koud. Vooral mijn tenen.. Vooral gezeten op een stoel en in de rolstoel, soms stukjes met krukken gelopen. Been werd na half uurtje onder de dekens weer goed warm
Vandaag ook weer een uurtje of 2 op pad geweest nu alleen met krukken, wel van de 2 uur weggeweest 1,5 uur gezeten..
Nu geldt ook weer, been is helemaal koud en vooral mijn tenen. Lig nu weer in bed, met mijn been hoger dan mijn heup, vrolijk mijn voet te bewegen, maar het lijkt wel of mijn been steeds kouder word.. Broek is uit, lig onder een dekbed en extra dikke sokken aan.. maar het word maar niet warm..
Nu zitten mijn moeder en ik een beetje te twijfelen of we hiervoor de huisartsenpost moeten bellen aangezien ik dinsdag weer op de poli orthopedie wordt verwacht.. Vandaar dat ik bokt even om hulp vraag
Weet dat jullie geen dokters zijn, maar dacht misschien is er iemand met ervaring hierin? Gevoel in mijn been is trouwens gewoon goed, alleen in mijn tenen wat anders omdat deze zo ontzettend koud zijn..
Dat is inderdaad het rare.. heb er ook even mijn verpleegkunde boeken op na geslagen aangezien ik hier nog geen kennis van heb, maar daar stond inderdaad ook over de kleur in, maar die is gewoon helemaal hetzelfde..
Echt alleen de kou, die dus onverklaarbaar is.. maar ga inderdaad zo even bellen