'Opeens' vette huid

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ramooontje

'Opeens' vette huid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-12 08:02

Ik had altijd een normale tegen licht droge huid. Opeens lijkt daar verandering in te komen en voelt mijn huid erg vettig aan. Verder heb ik altijd last gehad van irritaties rondom mijn kin (hormonale disbalans?). Maar nu lijken deze ontstekingen veel dieper in de huid te liggen.

Heeft er iemand een idee wat ik hier het beste tegen kan doen?

Verdere informatie: ik drink zeer veel water, eet zo gezond mogelijk, maak mijn huid 2x per dag schoon met de zelfde producten.

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 08:30

Je huid zijn behoeften veranderen het hele jaar door. De reden kan ontzettend verschillend zijn. Enkele voorbeelden Khmer het weer, hormonale schommelingen, stress, eten en ga zo maar door! Waarschijnlijk gebruik je nu wat vollere en voedendere producten, mijn tip is om voor nu te zoeken naar milde producten die wat meer voor de gecombineerde huis zijn. Dus, bekijk je routine eens en vervang de producten, mits Nodig! Als je echt radeloos bent kijk eens op etatpur.com! Goed nononsens merk die mooie producten aanbiedt voor iedereen voor een prachtige prijs!

Raponsje

Re: 'Opeens' vette huid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 14:24

Heb je toevallig zonnebrand creme oid gebruikt?

Ik ben een echte gezondheidsfreak en heb nooit puistjes of een vette huid maar zodra ik zonnebrand creme gebruikt hebt krijg ik een vette huid.
Maarja, in dat geval liever een vette huid dan een verbrandde huid.