Ik weet dat er heel wat topics lopen over (chronische) blaasonsteking maar mijn geval is net iets anders
en kan daar weinig over vinden..Ik heb al een jaar, misschien iets langer cronische blaasonsteking. Als ik geen cranberry slik zou ik denk ik continu blaasonsteking hebben. Over het algemeen werken deze pillen bij mij erg goed! Maar (
) ik vergeet nog weleens een pil te slikken en dan is het vaak direct weer raak. Soms komt het ook door de pillen heen.Het gekke bij mijn verhaal is, is dat iedere keer als ik weer naar de dokter ga met mijn urine ik een "vaag" verhaal krijg van de dokterassistente met dat er in mijn urine geen bacterieen worden gevonden maar wel bloed. Wat blijkbaar vreemd wordt gevonden want iedere keer zegt ze het weer verbaasd.. Ik krijg vervolgens mijn antibiotica kuur en ze sturen mijn urine voor een kweek. Soms krijg ik te horen; het was inderdaad blaasonsteking maar meestal zeggen ze dat er geen bacterieen zijn gevonden die duiden op een onsteking. Terwijl ik echt de symptonen heb (en antibiotica werkt perfect)
Heeft iemand anders hier ook "last" van?
En wat kan ik het best doen? Zorgen dat ik doorgewezen wordt? Wat vind het ergens wel vreemd.
Helaas heb ik er dus nu weer een
en heb ik weer de halve nacht wakker gelegen. Denk alleen dat ik dadelijk weer zo'n "vaag" verhaal te horen krijg..Tips?
eerst nog even kangs de huisarts. Maar de assistente zei zelf al dat ik nader onderzocht moet worden. Het was nu namelijk weer hetzelfde, veel bloed geen bacterieen..