Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Maakt wel enige herrie dus.
neem ook een cd'tje mee, dan kan je die geven voor de muziek. Ik heb 2x een MRI en 1x een CT van m'n bekken en onderrug gehad, CT vond ik vele malen vervelender. Vond het niet zo heel veel herrie maken hoor, het bonkt, ratelt, zoemt en klinkt heel soms als een machinegeweer ja
soms deed het me aan zo'n ouderwetse inbelverbinding denken weet je wel? Kan het me nog goed herinneren, maar rot vond ik het niet 

Het is een getak af gewisseld met het geluid van inbelverbindingen inderdaad. 

Het ziet er een stuk enger uit dan het is!

Nog nooit van gehoord of gezien
Die mensen zijn wel onderbrpeken gewend geloof ik..
WouOele schreef:Dank jullie wel voor alle informatie, neem maar een t shirt en een sportbroekje mee (zonder koord gaatjes) en dan zie ik het verder wel..Maar sokken aanhouden dan, want ik heb al heel snel koude voeten
En dan worden ze ook nog eens heel snel blauw, dus warm houden maar.
Macs schreef:Ik had de radio gewoon op. Ging prima. Alleen geluid hoor je er wel erg doorheen.
Af en toe praat die vrouw dan tegen je, hoe lang het nog duurt, dat het goed gaat etc.
Vervelend als het fout gaat, heb er toen iets van een uur onder gelegen
Was wel een MRI van hele rug, dus lag er helemaal in. Vond het wel wat beangstigend in zo'n kleine ruimte met mijn hoofd.. maar ik denk dat jouw hoofd er buiten ligt misschien?
Ik zou gewoon je t shirt al aandoen.. maar sportbroekje aan?Nog nooit van gehoord of gezien
Die mensen zijn wel onderbrpeken gewend geloof ik..
Macs schreef:Ik had de radio gewoon op. Ging prima. Alleen geluid hoor je er wel erg doorheen.
Af en toe praat die vrouw dan tegen je, hoe lang het nog duurt, dat het goed gaat etc.
Was wel een MRI van hele rug, dus lag er helemaal in. Vond het wel wat beangstigend in zo'n kleine ruimte met mijn hoofd.. maar ik denk dat jouw hoofd er buiten ligt misschien?
Ik zou gewoon je t shirt al aandoen.. maar sportbroekje aan?Nog nooit van gehoord of gezien
Die mensen zijn wel onderbroeken gewend geloof ik..
Ik had ook gewoon mijn sportbroek aan. Tis behoorlijk koud in die kamers als je moet stil liggen.
Had dan van die lekker dikke en gewoon een lange broek.

En muziekje mee nemen als je dat zelf prettig vind. Ik val zelf altijd gewoon in slaap en heb dan liever geen muziek.

Ayasha schreef:Macs schreef:Ik had de radio gewoon op. Ging prima. Alleen geluid hoor je er wel erg doorheen.
Die mensen zijn wel onderbroeken gewend geloof ik..
Zij wel maar daarom jij toch niet?Ik had ook gewoon mijn sportbroek aan. Tis behoorlijk koud in die kamers als je moet stil liggen.
Als ze zich daar mee meer op haar gemak voelt?
Moest er ook altijd behoorlijk lang onder liggen. Ik mocht altijd gewoon mijn sokken ook aan houden.Had dan van die lekker dikke en gewoon een lange broek.

ben zelf ook binnen (hopelijk) niet al te lange tijd weer aan de beurt
Ariebombarie schreef:pffff ik mag niet meer op dit soort topics reagerenben zelf ook binnen (hopelijk) niet al te lange tijd weer aan de beurt
![]()
TS heb je het al ondergaan? hoe ging het?