Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
! 
heb er in het verleden ook heel vaak last van gehad en dit hielp altijd bij mij. heel vervelend dat je dit al zo lang hebt. op een gegeven moment word je ook resistent voor de antibiotica, dus ik zou ook echt naar een ander ziekenhuis gaan voor een second opinion
.
Ook zal ik mijn hele leven licht incontinent zijn, helaas. Gelukkig hebben ze daar alldays voor en dan voel je je tenminste nog 'fris'.
maar mocht iemand nog tips hebben van dingen die geweldig werken en drinkbaar zijn hoor ik t graag
smurfje schreef:hoi
vooral heel veel blijven drinken.
waaronder ook elke dag een glas cranberry sap. hoe vies het ook is. sap is beter dan een pil, je nieren moeten dan echt
alles goed filteren. ik drink vooral veel appelsap. om je nieren goed aan het werk te zetten moet je een donker maar heldere drank drinken. denk aan appelsap of cranberry sap (= nog beter)
dit zou al de helft schelen. als je veel water drinkt, is goed, maar erg lui voor je nieren.
je moet zoveel drinken dat je urine halverwege de dag zeer licht van kleur is. dan ben je volledig gefilterd.
doe je dat niet, blijven er altijd bacteriën achter in je blaas.
succes
precies.