Na enige tijd dienbladen dragen pijn onderarm

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Astaloca

Na enige tijd dienbladen dragen pijn onderarm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-12 22:57

:wave:

Ik weet niet waar dit het beste bij past hier of bij STW..
anyway.. paar jaar geleden toen ik nog als serveerster aan het werk was in een restaurant kreeg ik na een tijdje dienbladen dragen enorme last van mijn onderarm -> gevolg -> werk gewoonweg niet meer uit kunnen voeren.. -O-

Ik ben hier toendertijd mee naar de HA gegaan. Hij gaf aan dat het met mijn te korte nekspieren te maken had en hiermee ben ik toen naar de cesartherapeut gegaan. Betere houdingen gecreeërd e.d.
Nu wil ik deze baan weer gaan oppakken en daar zou ik ook dienbladen moeten dragen. Zijn hier serveersters wie hier ook last van hebben gehad toevallig? En is dit over gegaan of moet ik helaas serveren uit mijn hoofd zetten?

chocobroodje

Re: Na enige tijd dienbladen dragen pijn onderarm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 07:41

Moeilijk in te schatten, ik denk dat je het gewoon moet proberen en bij klachten gelijk naar een fysio therapeut. Kan ook zijn dat je arm spieren gewoon (nog) niet sterk genoeg waren waardoor je een soort van tennisarm krijgt. Heb je er na de therapie nog wel eens last van gehad?

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-12 11:38

Helaas kreeg ik er altijd wel snel last van.. Mijn hele arm zette namelijk nogal op.. (met gewoon iets simpels als koffie kopjes dragen) Ik heb wel aan mijn ''draagarm'' mijn arm dubbelgebroken gehad.. zou dat het kunnen zijn waardoor het simpelweg niet kan?

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 12:38

Ik heb er ook altijd last van, maar bij mij is het waarschijnlijk gewoon omdat deze spieren niet 'ontwikkeld' genoeg zijn, en dan was het bij mij na een paar dagen over.

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 12:41

Klinkt als een tennisarm.. komt snel weer terug als je dat eenmaal gehad hebt.
Je hebt daar wel bandjes voor, maar of dat helpt? In ieder geval niet overbelasten, maar dat is een beetje lastig als je moet werken. Je kan moeilijk na een paar uur zeggen: Het is voor vandaag genoeg geweest.

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-12 12:43

Tilmar schreef:
Klinkt als een tennisarm.. komt snel weer terug als je dat eenmaal gehad hebt.
Je hebt daar wel bandjes voor, maar of dat helpt? In ieder geval niet overbelasten, maar dat is een beetje lastig als je moet werken. Je kan moeilijk na een paar uur zeggen: Het is voor vandaag genoeg geweest.

idd.. dat maakt het ook zo lastig :') tennisarm dacht ik idd ook wel aan..