Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

). Ik was m'n haar elke 3 á 4 dagen (dus 2 á 3 keer per week).tisby schreef:Ik kreeg ook steeds sneller vet haar. (gebruikte John Frieda shampoo) Ik heb erover gelezen dat er in shampoo (bijna allemaal) SLS zit, Sodium Laureth Sulfate. Dat is het stofje dat shampoo laat schuimen maar ook je haar uitdroogt en dus weer sneller vet maakt. Ik ben toen shampoo van de Tuinen "Yes to Carrots" (is er ook in Cucumbers en Tomatoes) gaan gebruiken. Zit voor 99,8% natuurlijke ingredienten in en bij mij geen vet haar meer. Bij deze shampoo is het niet erg als je het elke dag zou gebruiken. Toen ik er net mee begon werd mijn haar in eerste instantie sneller vet en na een week of twee nam dat af. Dus in het begin waste ik mijn haar er elke dag mee en nu om de vier dagen.
Dus echt een aanrader! tisby schreef:Ik kreeg ook steeds sneller vet haar. (gebruikte John Frieda shampoo) Ik heb erover gelezen dat er in shampoo (bijna allemaal) SLS zit, Sodium Laureth Sulfate. Dat is het stofje dat shampoo laat schuimen maar ook je haar uitdroogt en dus weer sneller vet maakt. Ik ben toen shampoo van de Tuinen "Yes to Carrots" (is er ook in Cucumbers en Tomatoes) gaan gebruiken. Zit voor 99,8% natuurlijke ingredienten in en bij mij geen vet haar meer. Bij deze shampoo is het niet erg als je het elke dag zou gebruiken. Toen ik er net mee begon werd mijn haar in eerste instantie sneller vet en na een week of twee nam dat af. Dus in het begin waste ik mijn haar er elke dag mee en nu om de vier dagen.
tisby schreef:dit is het: http://www.detuinen.nl/catalogsearch/ad ... tore=dt_nl
als je zoekt op merk en dan bij de Y vindt je het wel
) maar daarna kun je met 2 of 3x per week makkelijk af
kunamosity schreef:tisby schreef:Ja dat is er, cucumbers is voor gekleurd haar en hydrateert, de rest weet ik niet uit mijn hoofd.. moet je even op internet / google kijken anders. Ze ruiken allemaal lekker vind ik!
Oh die tomatoes klinkt het best!Ik ga bestellen!