2 jaar geleden heb ik het Epstein-Barr virus gehad , dat is een aanverwant van klierkoorts ( = ziekte v pfeiffer?) Had het op het einde van het schooljaar gehad, toen te weinig gerust en uiteindelijk toch niet door mijn jaar geraakt. Na 5 maand constant moe te zijn, nergens energie voor te hebben ( opstaan was een hel) ging het weer wat beter met me. Al had ik de maanden erna wel nog periodes dat ik wat meer moe was, veel flauwviel, lage bloeddruk had,...
wat me opvalt is dat nadat ik het virus heb gehad, bijna niks van weerstand meer had. Ik ben sedertdien enorm veel ziek geweest.
Nu heb ik de laatste weken weer enorm veel last van vermoeidheid. Ik ga s'avonds om 22u slapen en kan gerust tot de volgende dag 13u slapen , en dan nog ben ik doodmoe. Probeer ik s'ochtends op te staan, dan moet ik me vlak na de middag weer effe leggen te slapen want dan ben ik gewoon echt op. Ik vind dit zo vervelend :/. Binnen enkele dagen wordt ik 18 en al mijn leeftijdsgenoten zitten vol energie terwijl ik na de kleinste inspanning doodmoe ben
zijn er nog mensen die dit virus gehad hebben en erna er nog last van hebben?
Het zou tussen m'n oren zitten..
?
Ik ben er toen ook heel lang ziek van geweest met flink wat complicaties. Ik was toen trouwens even oud als TS
Beterschap, en neem je tijd om te herstellen