vanaf morgen ga ik mijn trainingen op de sportschool weer oppakken; ik doe daar voornamelijk krachttraining; vaak als afsluiter een 20 minuten cardio op een vrij lage intensiteit.
Doel hierbij is meer spieropbouw,strakker worden en een hogere verbranding in rust.
Nu schrok ik mij wezenloos toen ik vanmorgen op de weegschaal stond; ik wist wel dat ik iets aangekomen was de afgelopen tijd maar niet dat het zoveel was
Reden om een afspraak te maken om opnieuw te beginnen met een eiwit dieet (CM).
Ik ben een slechter ''dieeter'', koolhydraat arm eten werkt voor mij het beste maar ik kan dit niet op eigen kracht door bv brood consequent weg te laten.
Ik heb in 2011 een poosje ge-cambridged en dat beviel qua resultaten goed.
Aangezien ik nu tegelijkertijd spieren wil blijven opbouwen ga ik niet alleen op shakes leven maar gebruik ik deze als broodvervanger en evt als balansdagproduct.
Mijn vraag is; is dit mogelijk?
Spieren opbouwen en trainen bij en lage kcal inname maar, wel een hoge eiwitinname?
Ik blijf wel gewoon vlees,vis,veel groente,fruit en af en toe witte kaas eten.
Wie heeft hier ervaringen mee?
help! haha
Ik heb 1,5 jaar lang koolhydraatarm gegeten en toen ik aan KT ging doen kwam ik mezelf steeds meer tegen
Na twee maanden kon ik geen gewicht meer omhoog krijgen.
Bij 23% vet zei m'n lichaam 'tot hier en niet verder'. Van een simpel fietsritje van 30 minuten viel ik constant bijna flauw.