Vervelende dromen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CassieUltra

Vervelende dromen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-12 17:42

Heyhey,

ik denk ik kom hier even me frustratie delen, en vroeg me af of mensen me hierin herkennen.

ik heb sinds februari een vriend, alles gaat goed tussen ons, soms wel een meningsverschil en 1 keer flinke ruzie gehad.
Maar het komt altijd weer goed, en we worden steeds closer naar elkaar op de manier als der iets aan de hand is dat we elkaar steunen, en steeds meer om elkaar gaan geven.

Alleen ik zit telkens met hele vreemde dromen.
Ik heb vaak gehad dat ik hem kwijt raakte in me droom, door een ruzie of iets.

Vannacht heb ik er weer zo een gehad..
ik kreeg ruzie met hem, zn vrienden bemoeiden zich ermee, hij maakte het uit.
ik ben in me droom toen naar hem toe gegaan, en bleef maar zeggen dat ik hem niet kwijt wou!
Hij zei ''Nee het gaat niet meer, er is tenslotte een ander''.
Een ander meisje dat layla? heette in me droom.. -O-
Layla was 5 meter verder van ons vandaan.. en ik heb ruzie met haar gemaakt en heb haar in me droom dus gemept :')
Toen ik dat gedaan had, was mn vriend uit mn droom verdwenen, en ik schrok wakker..
het eerste wat ik deed was op mn telefoon kijken (ping) of ik nog in zn pingnaam stond. Staat een hartje met me naam.
Helemaal niks aan de hand.. maar ik heb wel vaker van deze dromen.. en ik heb soms ook dromen die dingen waar maakt.

Wat ik me nu dus afvraag, is dit frustratie waar ik tijdens de relatie mee zit? bang om hem kwijt te raken wat dus opspeelt in me dromen?
Of heeft et ergens toch een betekenis? Daar denk ik soms ook aan..
ik ben der de hele dag al flink onzeker over aan het nadenken dus ik denk post even hier om te vragen of mensen dit herkennen.

Vanavond komt hij hierheen.. maar ergens spookt die droom in me hoofd en ik ben bang dat ik er erg over na ga denken als hij er is..
ookal ga ik proberen van niet!

Ik hoop dat er mensen zijn die dit ook hebben meegemaakt, ik weet dat er verder (nog) niks aan de hand is maar ben ergens toch wel bang dat het een reden heeft waarom ik dit droom. ;(

Ps; toen we een keer ruzie hadden had hij ook zo'n droom, ik toevallig die nacht niet.. de volgende dag zei hij dat, en ik zei tegen hem het komt wel goed.. het is maar een droom.
Hij heeft het dus ook, maar weet niet of die er nog last van heeft..

Misschien moet ik er toch maar eens een keer goed over praten.. ;(

Grapjasjes12

Re: Vervelende dromen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 17:46

Ik heet Layla :')

Dit zijn onzekerheidsdromen. Ik heb ze ook weleens (gehad). Jullie hebben nog niet zo lang met elkaar en het moet allemaal nog bevestigd worden. Heel normaal hoor :)

CassieUltra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-12 17:46

phormicola schreef:
Ik heet Layla :')

Dit zijn onzekerheidsdromen. Ik heb ze ook weleens (gehad). Jullie hebben nog niet zo lang met elkaar en het moet allemaal nog bevestigd worden. Heel normaal hoor :)

Wat toevallig! :') was jij het? hihi nee grapje!
Maar het kan toch ergens wel een betekenis hebben? of zit ik er naast..?

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 17:49

Tja, een droom heeft altijd betekenis. Wát het betekend kan alleen jij weten :) In mijn eigen ervaring heb ik gemerkt dat je uitleg vaak wel klopt. Of als iemand anders 'm probeerd uit te leggen en je krijgt een 'eureka!' gevoel, dan klopt het :)

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 17:56

Dromen komen altijd ergens vandaan. Het kan zijn uit angst, het kan ook zijn dat die ruzie indruk op je heeft gemaakt of dat je er gewoon veel mee bezig bent. Zou je geen zorgen maken.

CassieUltra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-12 18:30

Ja precies ik heb wel eens dat ik dan op een moment denk van ''hey dit heb ik al eens meegemaakt?'' Dejavu?...

Dankjewel knoffer, ik denk dat het ook een angst is en vooral onzekerheid

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 18:43

Kan ook zijn dat je je eigen kracht verliest door deze relatie (en je dus volledig op je nieuwe vriend focust in plaats van op jezelf, waardoor je onzeker wordt ed) waardoor je in je dromen dus zogenaamd je vriend kwijtspeelt, maar dat dus symbolisch het 'verlies van jezelf' laat zien.
Vergeet dus niet dat je je zelf moet zijn en blijven, ook al heb je een relatie :)

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 18:55

Ik heb laatst precies hetzelfde gehad, maar ik was diegene die het uitmaakte, daarna aan het daten was, me realiseerde dat hij toch de ware was.... Was ik even blij dat toen ik wakker werd hij naast me lag. Ik weet zeker dat dromen geen voorspellende functie hebben overigens ts, geen zorgen maken dus! Ook geen drama over maken, want soms maakt het meer kapot dan je zou willen. Vertel het hem gewoon, maar houdt het luchtig. Imo is een droom geen reële gespreksstof om een diep en serieus relatiegesprek over te voeren, het is immers jou droom, en niets wat gebeurd is irl.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 20:17

Ik heb ook vaak dit soort dromen over m'n vriend, heel vervelend. Bij mij is het denk ik toch een soort onzekerheid, omdat ik hem echt niet kwijt wil. Het gaat verder prima tussen ons, dus ik zoek er verder niks achter.
Ik zou me geen zorgen maken, het is 'maar' een droom en geen voorspelling oid. :)

Indomitable

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 20:21