ik denk ik kom hier even me frustratie delen, en vroeg me af of mensen me hierin herkennen.
ik heb sinds februari een vriend, alles gaat goed tussen ons, soms wel een meningsverschil en 1 keer flinke ruzie gehad.
Maar het komt altijd weer goed, en we worden steeds closer naar elkaar op de manier als der iets aan de hand is dat we elkaar steunen, en steeds meer om elkaar gaan geven.
Alleen ik zit telkens met hele vreemde dromen.
Ik heb vaak gehad dat ik hem kwijt raakte in me droom, door een ruzie of iets.
Vannacht heb ik er weer zo een gehad..
ik kreeg ruzie met hem, zn vrienden bemoeiden zich ermee, hij maakte het uit.
ik ben in me droom toen naar hem toe gegaan, en bleef maar zeggen dat ik hem niet kwijt wou!
Hij zei ''Nee het gaat niet meer, er is tenslotte een ander''.
Een ander meisje dat layla? heette in me droom..
Layla was 5 meter verder van ons vandaan.. en ik heb ruzie met haar gemaakt en heb haar in me droom dus gemept

Toen ik dat gedaan had, was mn vriend uit mn droom verdwenen, en ik schrok wakker..
het eerste wat ik deed was op mn telefoon kijken (ping) of ik nog in zn pingnaam stond. Staat een hartje met me naam.
Helemaal niks aan de hand.. maar ik heb wel vaker van deze dromen.. en ik heb soms ook dromen die dingen waar maakt.
Wat ik me nu dus afvraag, is dit frustratie waar ik tijdens de relatie mee zit? bang om hem kwijt te raken wat dus opspeelt in me dromen?
Of heeft et ergens toch een betekenis? Daar denk ik soms ook aan..
ik ben der de hele dag al flink onzeker over aan het nadenken dus ik denk post even hier om te vragen of mensen dit herkennen.
Vanavond komt hij hierheen.. maar ergens spookt die droom in me hoofd en ik ben bang dat ik er erg over na ga denken als hij er is..
ookal ga ik proberen van niet!
Ik hoop dat er mensen zijn die dit ook hebben meegemaakt, ik weet dat er verder (nog) niks aan de hand is maar ben ergens toch wel bang dat het een reden heeft waarom ik dit droom.

Ps; toen we een keer ruzie hadden had hij ook zo'n droom, ik toevallig die nacht niet.. de volgende dag zei hij dat, en ik zei tegen hem het komt wel goed.. het is maar een droom.
Hij heeft het dus ook, maar weet niet of die er nog last van heeft..
Misschien moet ik er toch maar eens een keer goed over praten..