Hoe op de juiste manier voet tapen?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xxnienke94

Hoe op de juiste manier voet tapen?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-12 08:48

2 jaar geleden heb ik mijn middevoetsbeentje van mijn kleine teen gebroken, ik heb hier weinig last van maar sinds kort ben ik begonnen met Tissu. hierbij maak je vaak een voetknoop Afbeelding

En ik merk dat als ik hier een tijdje mee bezig ben, ik me middevoetsbeentje ga voelen. Nu dacht ik dat het misschien slim was om hem in te tapen voor wat extra stevigheid en bescherming.
Maar hoe doe ik dit nu op de beste manier?

chocobroodje

Re: Hoe op de juiste manier voet tapen?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 08:58

Dit is een hele goede vraag voor een fysiotherapeut :j Die kan je ook laten zien hoe je het beste moet tapen als het al nodig is. Misschien is het puur een kwestie van gewenning?

xxnienke94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-12 10:07

Heb inderdaad ook al even aan de fysio gedacht.. maar om nou heen te gaan voor 1 klein dingetje? ik dacht er is vast een super makkelijke manier voor.
Ik denk niet dat het een kwestie van gewenning is.. want op mijn andere voet heb ik totaal geen last.. en het is precies op het punt waar hij ook gebroken is geweest! en wil graag voorkomen dat ik door dit hem weer doormidden breek, het blijft een zwak punt ;) Bedankt voor je reactie !

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 10:58

Denk dat als je verkeerd gaat tapen het alleen maar erger kan worden. Dus daarom zeg ik ook fysio

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 12:40

Ik zou toch even naar de fysio die kan je het je beter uitleggen dan wij kunnen doen via internet en die weet ook gelijk de juiste manier.

xxnienke94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-12 14:37

Oke, bedankt voor de reacties! dan ga ik even de fysio hierover bellen.