Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

troi schreef:Hier een stressplasser... Wat bij mij wel helpt is sowieso regelmatig plassen (dus tijdens college's ging ik in elke pauze vlak voor het college weer begon) en op 'veilige momenten' dwz in de buurt van een wc het naar de wc gaan uitstellen om zo te leren te vertrouwen op mijn lijf. En op momenten dat het wat erger was deed ik een maandverbandje om en 'daagde' ik mezelf uit om me te ontspannen. Met het idee dat als het dan toch mis zou gaan het niet erg zou zijn. Natuurlijk ging dat altijd perfect want met mijn lijf is niks mis maar dat hielp vrij goed om mijn koppie daarvan te overtuigen. Tis allemaal neuroticisme, als je vriend er erg veel last van heeft dan zou een bezoekje aan een psych niet verkeerd zijn.
NatasjavE schreef:troi schreef:Hier een stressplasser... Wat bij mij wel helpt is sowieso regelmatig plassen (dus tijdens college's ging ik in elke pauze vlak voor het college weer begon) en op 'veilige momenten' dwz in de buurt van een wc het naar de wc gaan uitstellen om zo te leren te vertrouwen op mijn lijf. En op momenten dat het wat erger was deed ik een maandverbandje om en 'daagde' ik mezelf uit om me te ontspannen. Met het idee dat als het dan toch mis zou gaan het niet erg zou zijn. Natuurlijk ging dat altijd perfect want met mijn lijf is niks mis maar dat hielp vrij goed om mijn koppie daarvan te overtuigen. Tis allemaal neuroticisme, als je vriend er erg veel last van heeft dan zou een bezoekje aan een psych niet verkeerd zijn.
Jij heb gewoon last van een overactieve blaas.
heeft niets met je koppie te maken. Psychiater kan er niets mee. huisarts of uroloog des te meer.
http://www.plastest.nl