Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
), toen geel en daarna bleef hij vrij lang dik. Toen ook dat weggetrokken was heb ik nog ongeveer een jaar last gehad van die knie, niet heel ernstig maar inderdaad zoals jij zegt bij het op m'n knieën gaan zitten, hele specifieke druk op een bepaald punt. Bij mij was het de aanhechting die beschadigd was, kon niet veel aan gedaan worden. Gelukkig is het inmiddels helemaal goed
Als het naar je eigen gevoel te lang duurt zou ik voor de zekerheid even langs de huisarts gaan, dan weet je zeker dat het niet iets blijvends is wat voorkomen kan worden oid. Je knie is toch een vrij belangrijk onderdeel
Ik heb inmiddels geen last meer, heeft toch vrij lang geduurd. Het is ruim een jaar gevoelig gebleven, de zomer daarop, vorige zomer was dat, alleen nog last na het kiten (hele dag flink druk op knie en door mul zand lopen met kite in de lucht, dus wel extreme kracht er op). Maar sindsdien geen last meer gehad met surfen of boarden, joggen gaat ook prima
Hoop dat het dit jaar helemaal weg bljft. Arts zei dat het niet abnormaal was dat het lange tijd neemt om te genezen ^^