Vorige week zaterdag is er een pony op de zijkant van mijn voet gaan staan en daarbij is mijn kleine teentje gewond geraakt. Meteen gekoeld, reiki erop gehad en gesmeerd met Arnica, maar ik heb er nog steeds erg veel last van. Met lopen heb ik geen pijn, maar ik kan er niet aankomen, dat is erg pijnlijk. Ook dichte schoenen aan is geen optie
De pijn zit vooral aan de bovenkant en aan de zijkant van de teen.Kleine teen is dus ofwel gekneusd, ofwel gebroken, maar staat in normale stand voor zover ik het kan zien. Niet gezwollen, een beetje blauw. Je ziet er weinig aan.
Ik ben in eerste instantie niet naar de HA gegaan omdat ik denk dat deze er weinig mee kan, behalve een diagnose stellen. Inmiddels twijfel ik of ik toch niet even moet gaan, omdat ik wel veel pijn heb.
Iemand met ervaringen die me kan vertellen wat de dokter met een gekneusde of gebroken teen zal doen? Is het nodig om te gaan, denken jullie?
Bedankt!

Toch maar een afspraak maken voor de zekerheid dan

Misschien had ik toch even langs de ha moeten gaan
) gehaald en m'n teen 3 weken in getaped
Bij mij bleef voornamelijk het stukken tussen de twee kootjes zeer doen. Vorige week m'n ma lief aangekeken en gevraagd of zij hem eens wilde masseren, dan heeft geholpen
heb weer een dag laarzen kunnen dragen en de pijn was goed te doen