Help! Ik wil niet meer naar de tandarts!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MyHu

Help! Ik wil niet meer naar de tandarts!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-12 08:58

Ik ben nooit bang voor de tandarts geweest, maar sinds een ongeluk toen ik 7 jaar was, zijn er een paar 'grote mensen tanden' dood gegaan. (nadat ze waren doorgekomen, een paar jaar later) (Ik was met mijn tanden namelijk op het stuur van de fiets geklapt) Ik moest sinds mijn 8/9e jaar naar de tandarts (eerder ook wel, maar dan voor controle) wortelkanaal behandeling gehad, enzoverder. Toen kreeg ik een erge onsteking aan mijn tandvlees, er was nog iets fout. Ik moest naar Zwolle naar een endoloog. Toen kreeg ik in 2010 een beugel en is het even stilgelegt, het moest over 2 jaartjes even worden nagekeken.

Begin Juni kreeg ik een klap van een paard. Linker kin geneusd, en (natuurlijk) weer wat met mijn tanden. (En een hersenschudding) Van 1 kies is de achterkant verdwenen, en daar wort nu van alles aan gedaan. Van een andere kies is gelukkig maar een klein stukje af. die word er weer aangeplakt met een 'nepstukje'.

Ik ging naar de tandarts om te beginnen met de behandeling van de halve kies, en ik stond te trillen. Ik wist hoe pijn dat deed, omdat ik het al eerder had gehad. Ik was echt bang, niet voor de tandarts, maar voor de pijn.

Weet iemand wat ik moet doen?
En heeft er nog iemand zoiets gehad?
Groetjes Myrthe

(vragen kun je altijd stellen als het onduidelijk is.)