Voor mijn vriendje, zo ontzettend veel tegenslagen voor zijn kiezen gehad, en hij bikkelt gewoon door, oke hij is er erg pessimistisch door geworden, maar hij zet zijn tanden erin en gaat door!
M'n schoonmoeder! Wat dat mens allemaal al niet meegemaakt heeft pfffff en toch altijd zo mooi eruit zien en zo sociaal en hartelijk zijn naar iedereen diep diep respect!
Mijn vader. Altijd staat hij er voor mij, wat er ook gebeurd. Hij is mijn steun, mijn toeverlaat, mijn voorbeeld en ik ben blij dat ik een echtgenoot getroffen heb die in zijn binnenste 100% op mijn papa lijkt!
Mijn ouders. Mijn vader is chronisch ziek en zit 24 uur per dag aan de zuurstof en mijn moeder heeft reuma in haar handen. En toch gaan ze door ondanks alle rottigheid die ze meemaken.
Mijn opa die ondanks dat hij nu 3 jaar vecht tegen kanker, nooit klaagt en er altijd voor je is, hoe ziek hij zich ook voelt.
Chaos
Geplaatst: 06-07-12 13:29
Mijn moeder, om hoe ze met haar ziekte omgaat en hoe ze is en hoe ze in het leven staat. En mijn vader, omdat ik niemand ken die zo hard kan werken als hij, hij is een hele sterke man, klaagt nooit.
moonfish13
Geplaatst: 06-07-12 13:32
Moeilijk, er zijn er meer. Maar mensen die telkens de chemo inderdaad moeten ondergaan.. pffff Ik ga in september voor kika de Dam tot damloop doen om die reden.