Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Denise_ schreef:Trekt het inmiddels weg? Heb je nog wel gevoel in je voeten? Beweeg je nu veel om je doorbloeding op peil te houden? Inmiddels contact gehad met je moeder?
Ik heb gisteren op blote voet gelopen en ik ben waarschijnlijk in één of ander product gaan staan waardoor mijn vel zwart/blauw werd. het is dus echt diep in mijn vel getrokken!! Ik hoop echt dat het snel wegtrekt maar ik ben blij dat er niets gevaarlijk mis is
Het goede is dat er niets mis is met mijn bloed ofzo
Caira schreef:whahaha zie je wel, gewoon rustig blijven ademen in dat soort situaties en dan komt het wel goed. Ik wil trouwens nog wel even zeggen dat ik het van een aantal hier wel schandalig vind dat ze met allerlei ziektes gaan lopen roepen tegen een 12 jarig kind, zijn jullie wel helemaal lekker?
amado7 schreef:Caira schreef:whahaha zie je wel, gewoon rustig blijven ademen in dat soort situaties en dan komt het wel goed. Ik wil trouwens nog wel even zeggen dat ik het van een aantal hier wel schandalig vind dat ze met allerlei ziektes gaan lopen roepen tegen een 12 jarig kind, zijn jullie wel helemaal lekker?
Stel dat het wel iets ergs had geweest? had je dan ook zo gepraat? Ze vraagt toch om tips? waarom zou je dan niet zeggen wat ze denkt?