Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

tessyke schreef:als je je mond nog amper van elkaar krijgt lijkt me het toch het slimste plan om eens langs de spoed te gaan voor een plaat te laten maken.
Er kan altijd een barst ofzo inzitten

tomnaat schreef:ik zou morgen maar even een afspraak bij de huisarts maken als ik jou was.

youngster schreef:Ik snap werkelijk niet waarom je moeder je niet naar de huisarts laat gaan
Wat is haar reden ervoor dan? Je bent toch gewoon verzekerd.
En hoe oud ben je? Moet je moeder mee of kan je ook gewoon alleen, al gok ik dat je bij de huisarts doorgestuurd gaat worden voor een foto.
Dit is idd niet een gevalletje blauwe plek trekt wel weg

DaniBanani schreef:En straks blijkt er wel een breukje oid. te zitten en geneest dat helemaal verkeerd, en mag je vervolgens een operatie om te zorgen dat je weer normaal je mond open kan doen. Gewoon bellen met de huisarts dus, ze hebben altijd 'spoedplekken' vrij tussen de normale afspraken in als dat nodig is.
Vind het heel raar dat je niet mag van je moeder, ik had je gelijk dezelfde dag naar de spoedhulp gestuurd. Maar helemaal niet naar laten kijken is nog veel stommer. Dus je moeder duidelijk maken dat het écht nodig is, en het anders zelf regelen. Je gezondheid is belangrijk..
Bel anders de huisarts op? Via de telefoon kunnen ze jou advies geven of het slim is om langs te komen of niet. Leg uit dat je op vakantie gaat en wat dan het verstandigste is om te doen. Leg je dat daarna voor aan je moeder. 
_helga_ schreef:is het niet gewoon gekneusd?
dat kan een aantal weken duren voordat de pijn weg is.