Ging even weer goed om vervolgens weer helemaal terug te vallen + erger. Terug naar de huisarts en nu gevraagd om iets ter ondersteuning en terug naar de psych.
Ik heb toen amytriptilyne gekregen en moest dat zeker een jaar slikken.
Dat jaar heb ik volgemaakt (met een hoop gevloek want wat is het troep) maar ivm mijn, sinds kort, parttime vliegende baan en het vrijwilligers werk op de dierenambulance was het slikken van deze medicijnen geen optie meer omdat ik mij totaal niet kon concentreren, focussen laat staan een knap en gezellig gesprek voeren. Met al die tijdsverschillen werd het ook zeer lastig. Ook sollicitatie gesprekken liepen soms compleet vast.
Gelukkig ging het al een tijdje goed en had ik de dosis al gehalveerd (ivm vliegen) en ben een week later bij de huisarts geweest voor overleg om helemaal te stoppen.
Dit was goed, en omdat ik al gehalveerd was mocht ik wel stoppen. Ik heb nog een paar dagen doorgeslikt en ben toen gestopt.
En nu heb ik denk ik afkick verschijnselen
Slaap waardeloos, vooral de eerste week, nu word het iets beter.
Heb te veel energie, kan rustig 20 km fietsen en 2 uur sportschool en nog niet moe.
Enorme vreetbuien
. Terwijl ik net wat aan het afvallen was.Weer chronische rugpijn (ben wel al 10 jaar rugpatient). Nu weet ik dat deze medicijnen daar ook voor gebruikt worden dus dat kan het wel verklaren. Maar kan je zeggen dat de laatste 3 maanden met bijna geen rugpijn wel erg fijn waren.
De een dag fit en de andere dag futloos, alles verkeerd doen, opschrijven etc etc (vandaag dus) soms nog moeite met gesprek voeren.
Nu ben ik geen dokter renner dus wil het nog even aankijken ook omdat de maandelijkse gezelligheid ook voor de deur staat.
Maar zou graag weten of er mensen zijn die dit ook geslikt hebben en ook deze afkick verschijnselen hebben gehad.
Voel mij overigens niet deprie meer, nog wel wat stress bij sommige dingen merk ik.
Moet nog wel bloed laten prikken ivm vit D gehalte.(slecht slapen).