Keer op keer krijg ik opmerkingen over mijn boobs. Dat ik ze probeer te showen, dat ze enorm zijn, dat ik altijd inkijk heb (en dat expres doe). Ik raakte daar laatst zo gestrest van. Want ik probeer juist te voorkomen dat ik inkijk heb. Trek een topje aan onder mijn shirtjes (zo'n topje tot net onder je boobs zeg maar) zodat ik minder snel inkijk heb. Let altijd op dat ik shirtjes koop die ik in 1e instantie niet al meteen omhoog hoef te trekken. Bovendien zijn mijn "enorme" boobs cup 75 c/d. Niet klein ofzo, maar ook zeker niet belachelijk groot.
Nu was ik laatst naar de sauna met iemand waarvan ik weet dat zij een grotere cupmaat heeft, die altijd kleiner dan de mijne lijken. En toen viel me een ding op. Haar boobs zaten gewoon een heel stuk lager! Zeker 3/4 cm lager dan die van mij. Nu ben ik er eens op gaan letten en vrijwel iedereens boobs zitten lager dan die van mij! Bij mij begint de bolling van mn borst direct bij onder mijn sleutelbenen. Terwijl ik bij andere vrouwen zie dat dit pas veel lager is. Hebben meer mensen hier "last" van? Ik ben wel benieuwd of er meer mensen hoog-water-tieten hebben