Mijn tieten zitten "te hoog"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cubone

Mijn tieten zitten "te hoog"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-12 15:53

Oke, een vreemde titel, maar dat is letterlijk hoe het is :+

Keer op keer krijg ik opmerkingen over mijn boobs. Dat ik ze probeer te showen, dat ze enorm zijn, dat ik altijd inkijk heb (en dat expres doe). Ik raakte daar laatst zo gestrest van. Want ik probeer juist te voorkomen dat ik inkijk heb. Trek een topje aan onder mijn shirtjes (zo'n topje tot net onder je boobs zeg maar) zodat ik minder snel inkijk heb. Let altijd op dat ik shirtjes koop die ik in 1e instantie niet al meteen omhoog hoef te trekken. Bovendien zijn mijn "enorme" boobs cup 75 c/d. Niet klein ofzo, maar ook zeker niet belachelijk groot.

Nu was ik laatst naar de sauna met iemand waarvan ik weet dat zij een grotere cupmaat heeft, die altijd kleiner dan de mijne lijken. En toen viel me een ding op. Haar boobs zaten gewoon een heel stuk lager! Zeker 3/4 cm lager dan die van mij. Nu ben ik er eens op gaan letten en vrijwel iedereens boobs zitten lager dan die van mij! Bij mij begint de bolling van mn borst direct bij onder mijn sleutelbenen. Terwijl ik bij andere vrouwen zie dat dit pas veel lager is. Hebben meer mensen hier "last" van? Ik ben wel benieuwd of er meer mensen hoog-water-tieten hebben :D
Laatst bijgewerkt door Cubone op 02-07-12 16:13, in het totaal 1 keer bewerkt

MurthulJarig

Re: Mijn boobs zitten "te hoog"

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 16:05

Ik heb ook hoge tieten :') zakt vanzelf als je ouder word hoor := _O-

Prrrr

Re: Mijn boobs zitten "te hoog"

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 16:07

Beter dan te laag, inderdaad... het zakt vanzelf...

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 16:08

Hmm.. Zat al te kijken: Wanneer heb ik dit bericht getypt, maar was niet van mij! :=
Overigens heb ik EXACT hetzelfde. Maar, volgens vriend, zitten ze wel op de goeie plaats, maar zijn ze gewoon altijd overaanwezig :') 'Overigens hetzelfde als de eigenaar........", aldus vriend...

Anoniem

Re: Mijn tieten zitten "te hoog"

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 16:23

Ik heb ook altijd inkijk. En het intresseert mij vrij weinig. Kijken mag en aanraken niet. Nouja alleen mijn vriend heeft toestemming.

Probeer soms weleens shirtjes omhoog te trekken. Maar na een kwartier heb ik toch alweer inkijk.

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 16:27

Murthul schreef:
Ik heb ook hoge tieten :') zakt vanzelf als je ouder word hoor := _O-

* raap me op * geweldige reactie :P maar het is zo waar haha.
heb ze zelf ook best hoog zitten wat het nog opvallender maakt dat ze zo groot zijn haha en met BH's is het helemaal onmogelijk :(

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 16:31

Ach, zolang je met hoogwatertieten niet ook nog eens een push-up aantrekt :D Ik heb als student in een boekhandel gewerkt waar regelmatig een vrouw aan de kassa kwam met én een flinke bos hout voor de deur én dus hoogwatertieten én en push-up aan. Ik keek mijn ogen uit :wow:

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 16:35

Hier idem!! Nu inmiddels 34 en 4 kinderen verder en zitten op de juiste plaats :D

Lindaonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 16:38

Als je ouder wordt zakt de hele boel vanzelf, hoef je niets voor te doen. Leuk vooruitzicht he :D

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 16:39

Hilli schreef:
Ach, zolang je met hoogwatertieten niet ook nog eens een push-up aantrekt :D Ik heb als student in een boekhandel gewerkt waar regelmatig een vrouw aan de kassa kwam met én een flinke bos hout voor de deur én dus hoogwatertieten én en push-up aan. Ik keek mijn ogen uit :wow:

_O-

Maar als de bolling al begint direct onder je sleutelbeen, dan zitten ze inderdaad vrij hoog.. Bij mij zit daar nog 3 vingers tussen. Ik heb wel een kleinere cup misschien dat dat uitmaakt.

Denk dat je er niets aan kunt doen, als zal ik idd geen push up aantrekken!

En die inkijk? Die heb ik ook, maar i don't care ga niet in coltruien lopen omdat mensen anders naar mijn 'verkeerde gezicht' kijken.

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 16:41

Dit is nog eens hoog :D
Afbeelding

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 16:43

Nant schreef:
Hilli schreef:

_O-

Maar als de bolling al begint direct onder je sleutelbeen, dan zitten ze inderdaad vrij hoog.. Bij mij zit daar nog 3 vingers tussen. Ik heb wel een kleinere cup misschien dat dat uitmaakt.

Denk dat je er niets aan kunt doen, als zal ik idd geen push up aantrekken!

En die inkijk? Die heb ik ook, maar i don't care ga niet in coltruien lopen omdat mensen anders naar mijn 'verkeerde gezicht' kijken.

heeft ook geen zin, dan lijken ze nog veel groter (aldus mijn mannelijke vrienden...)

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 16:44

Bij mij zijn ze inmiddels te laag... Maar ja, ik kan dat oppompen met van die bijzondere bh's! Omlaag duwen kan niet!!
Ik zou zeggen, gewoon lekker laten zitten en ze zakken vanzelf. Ik vind het sowieso al heel netjes dat je een topje onder shirts aan doet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 16:46

Agossie schreef:
Bij mij zijn ze inmiddels te laag... Maar ja, ik kan dat oppompen met van die bijzondere bh's! Omlaag duwen kan niet!!
Ik zou zeggen, gewoon lekker laten zitten en ze zakken vanzelf. Ik vind het sowieso al heel netjes dat je een topje onder shirts aan doet.

Dat is 's winters wel lekker. Maar echt niet dat ik dat in de zomer doe :') Dat is veelste warm :oo

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 16:51

vroeger had ik precies het zelfde en vooral omdat ik al vroeg borsten had (was ook al ongesteld op m'n 11de)....12 jaar cup b is ook niet leuk en werd daarom ook gepest omdat ik nep tieten zou hebben en inkijk dat deed ik ook expres om aandacht van de jongens te krijgen.... aldus mijn klasgenoten van toen....nu 15 jaar later zijn ze redelijk op weg naar hun eindbestemming....station zwaartekracht.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 16:54

Ik heb het ook, en ik had ook nog cup 75E.... Ik had altijd een sportbh aan en een heel strak shirt eroverheen om ze plat te drukken. Toch kreeg ik vaak dezelfde opmerkingen als jij. Ik heb later borstverkleining laten doen en heb nu een C cup, maar ze lijken nog steeds erg groot (ben 34 en geen kinderen). Op mijn leeftijd krijg je daar gelukkig geen opmerkingen meer over.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 16:55

Prrrr schreef:
Beter dan te laag, inderdaad... het zakt vanzelf...

:') :j

taff

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 16:55

wees blij en trots er op.
jou volume zal meer opvallen omdat je niet zo zwaar bent in omvang. die 75
dat het zakt dat is een gegeven.
maar troost je later komen ze op de goede plaats te hangen.
en niet op je knieën.
diegene die er wat van zeggen zijn of jaloers of vinden het prachtig.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 16:57

Roxxiejj schreef:
Hmm.. Zat al te kijken: Wanneer heb ik dit bericht getypt, maar was niet van mij! :=
Overigens heb ik EXACT hetzelfde. Maar, volgens vriend, zitten ze wel op de goeie plaats, maar zijn ze gewoon altijd overaanwezig :') 'Overigens hetzelfde als de eigenaar........", aldus vriend...

en dat is nog steeds je vriend >;)

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 16:59

HIHIHI... hilarisch dit, meid wie geeft jou commentaar... vrouwen denk ik..... jaloers misschien???

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 17:01

Ik ben eigenlijk jaloers :P

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 17:29

Ik had vroeger ook 75E, en moeilijk te 'verbergen borsten' :) Kreeg ook voornamelijk opmerkingen of sneren van vrouwen.
Ondertussen heb ik 80E en ze zijn wat gezakt (ben 28 en veel vermagerd). Dus heb iets minder snel inkijk, maar nog steeds hoor.
En zoals gezegd, ze zakken ooit vanzelf wel een keertje. Wees trots, perky boobs, mooi toch :)

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 17:35

En het zijn altijd vrouwen die commentaar hebben... toch???

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 17:43

Oh echt heel erg herkenbaar!
Ik heb precies het zelfde maar dan nog een maatje meer (d/e) en ik ben 15 jaar.
Ik hoor wel van veel meisjes dat ze er jaloers op zijn, maar het valt wel heel erg op.
Krijg er vooral opmerkingen over van jongens, maar niet altijd negatief hoor!
bij ons zijn ze juist heel erg blij dat er iemand in de klas zit die wel iets heeft.
En bij mij is ook het, kijken mag een aanraken niet.
Ik ben trouwens ook nog eens heel erg dun dus valt alles nog net iets erger op!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 17:46

Alja schreef:
Roxxiejj schreef:

en dat is nog steeds je vriend >;)

Weet van wie het komt gelukkig ;)
Hij is eerder wat jaloersig, omdat hij weet dat mannen graag ernaar kijken. ik ben goed gebekt, ik praat me er altijd wel uit :j

Coltruien of hoge shirtjes/jurkjes aandoen werkt inderdaad averechts. Had vrijdag een jurkje aan met een ronde hoge hals (net onder sleutelbeen), maar geen enkele man die mij in mijn ogen aankeek :')
Blijf het wel grappig vinden. Vooralsnog.