Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik snap je gevoel dan ook heel erg goed. Het stelt niks voor nee, maar toch...
( ik lig echt te trillen)
en voor de rest heb ik mijn ogen dicht en muziek op. Ik heb ook mijn lijf niet onder controle tijdens de behandeling en lig ook echt te shaken. Mijn tandarts kent mij gelukkig goed en weet precies wanneer hij moet stoppen en hij verdoofd zonder probleem bij als ik ook maar dénk dat ik iets voel! De rest van de dag moet ik dan vrij hebben van de hoofdpijn, nekpijn en vermoeidheid 

.

) Maar dat viel me mee, met een paar spuiten was hij klaar en ik was verdoofd van mn kin tot mn voorhoofd en achter mn oor
Echt geweldige verdovingen, toen kon ik ook iets rustiger liggen omdat ik minder bang was dat ik nog pijn zou krijgen tijdens de behandeling.

SunxLove schreef:Wie heeft er ervaring om een gaatje te laten vullen zonder verdoving? Ik ben namelijk heel bang voor prikken

Is het te diep, dan wel een spuitje.
SunxLove schreef:Wie heeft er ervaring om een gaatje te laten vullen zonder verdoving? Ik ben namelijk heel bang voor prikken
De verdoving is erger dan het vullen. SunxLove schreef:Wie heeft er ervaring om een gaatje te laten vullen zonder verdoving? Ik ben namelijk heel bang voor prikken
ik trek mijn hoofd weg bij pijn, dus dat is niet zo handig als hij een boor in je mond heeft zitten. Is een reflex die ik er niet onder krijg. Maar mijn TA doet dan ook niet moeilijk en verdoofd gelijk bij. Ook als ik in theorie niks meer zou kunnen en mogen voelen, voel ik het soms toch. Britt schreef:Dat had ik hier ook, toen heeft hij een hele akelige spuit tussen mijn tandvlees gezet, in de zenuw. Toen was ie wel plat gelegd!
Ik ben heel slecht te verdoven en heb een hele gevoelige mond, bij mij wordt er dus niks gedaan zonder verdoving. Ook voor de veiligheidik trek mijn hoofd weg bij pijn, dus dat is niet zo handig als hij een boor in je mond heeft zitten. Is een reflex die ik er niet onder krijg. Maar mijn TA doet dan ook niet moeilijk en verdoofd gelijk bij. Ook als ik in theorie niks meer zou kunnen en mogen voelen, voel ik het soms toch.