Ik heb bijna vakantie, hoef nog maar een paar keer heen om boeken in te leveren, werkstukje in elkaar zetten en sportdag. Ik heb het hele jaar keihard gewerkt en met name de laatste paar weken, heb ik mezelf geen rust gegund. Nu henb ik de tijd om uit te rusten en kán ik het niet! Ik ben constant druk in mijn hoofd en kan de rust maar niet vinden. Ik verplicht mezelf om wat te gaan doen: de tuin heeft er nooit mooier bijgelegen, het huis ia branschoon, ben al door de schuur geweest en ik ben momenteel bezig om mijn eigen kamer eens flink onder handen te nemen. Daarbij ben ik ook nog eens heel slap. Zo slapdat ik nergens puf voor heb, maar omdat ik mezelf haast verplicht om wat te doen, ben ik steeds bezig. Ik eet gevarieerd en (meer dan) genoeg. Daarbij drink ik nu ook zo'n 2.5 liter per dag.
Iemand enig idee wat dit kan zijn? Zit ik gewoon in een dipje? Ik vind het erg vervelend, omdat mijn vakantie dus met begint en ik áltijd inde zomervakantie een paar dagen ziek ben.
hey ik denk dat je even de tijd nodig hebt om te ont-schoolen effe lekker niks doen! of lekker gaan poetsen bij de paarden zal je goed doen
moelly
Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-12 19:53
Bedankt voor de tip. Dat kan het inderdaad zijn! Maar zelfs als ik naar de paarden ga(wat ik vandaag ook heb gedaan) heb je helemaal niks aan me, ik gedraag me als een zoutzak en zie er volgens mij ook zo uit en zo voel ik me dus ook.
Anoniem
Geplaatst: 30-06-12 19:56
Wel, gun het jezelf dan ook eens om even een zoutzak te zijn. pak een boek mee en ga lezen in de zon op je weiland tussen de paarden, laat even de tuin of het huis of je kamer voor wat het is en wees gewoon eens lui. Niemand gaat dood van een extra stofje en jij kan je batterijen weer opladen.
Je moet je ritme weer vinden na die schooltijd, volkomen normaal hoor
Heb ik dus ook! Door al dat gesjouw ben ik zeker een paar dagen ziek van de vakantie en voel me nu al niet zo heel erg lekker. Maar heb 3 paarden om te rijden. En die wil ik natuurlijk ook niet stil laten staan, dus hup van het ene paard naar het ander! Gewoon een paar dagen proberen optijd naar bed te gaan, en lekker lang proberen uit te slapen zal je goed doen!
Ja dit herken ik! Ik kan de eerste vakantiedagen ook vreselijk huilen om niks. Ik denk dat het echt ontstressen is. Probeer tussen het in huis rommelen door eens een boek te pakken of lekker door de stad te slenteren. Even tijd voor jezelf zal je goed doen!