Hoi bokkers,
Sinds 8 jaar heb ik last van mijn knie. Dit doordat ik een blessure op heb gelopen met voetbal.
Mijn knieschrijf schiet soms even weg (uit de kom) maar schiet meteen weer terug. Dit is zeer pijnlijk, en kan dan echt een paar dagen niet lopen. Maar verder heb ik bijna elke dag pijn aan mijn knie. Hiervoor slik ik soms tijden dagelijk naproxen.
Hiervoor ben ik meerdere malen naar mijn HA geweest. Deze verwijst mij iedere keer door naar fisio, voor trainings oefeningen. Om mijn kniebanden sterker te maken. Maar dit verhelpt het vrijwel niet.
De laatste jaren voel ik zelf beter aankomen wanneer er te veel beweging in zit en zorg ik dat ik hem tegen kan houden, zodat mijn knieschrijf niet weg schiet. Maar de pijn in mijn knie blijft. Hoe ik de pijn moet omschrijven weet ik niet precies. Het komt voor mijn gevoel echt van midden binnen.
Nu merk ik sinds een aantal weken dat wanneer ik bijv.een trap op loop, mijn rechter knie tikt. Net alsof er iets over elkaar gaat. Dit voel ik ook wanneer mijn hand om mijn knie zit en ik deze strek.
Wat zouden jullie doen? Nogmaals naar HA gaan? En weer doorverwezen worden? Of andere ideeen?
Btw, respect als je het gehele verhaal gelezen hebt!