Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Iris82 schreef:Het heeft niets te maken met aandoeningen maar met de hoeveelheid klierweefsel. 80% van de vrouwen heeft asymmetrische borsten. Sommige meer dan een cupmaat en sommige nog veel meer.
Verder heeft het niet echt iets te maken met of je links of rechtshandig bent. Wanneer je je borstspieren heel erg zou trainen zou dat wel een verschil in de 'ophanging' te weeg brengen. Maar niet in de grootte.
Interessante site: http://www.zol.be/internet/plastische.h ... spx?id=938
Ik vind het nog best veel schelen ook. 
Warbling schreef:Bij mij verschilt het dat ook wel ondertussen. Ik ben wel rechtshandig en rechts is wel groter maar toch denk ik ook dat dat er weinig mee te maken heeft. In je borst zelf zitten natuurlijk niet echt spieren (toch?) dus kan je die ook niet echt trainen..
Hoe denk je dat mannen anders tieten kunnen hebben! Als ze die trainen
eridinges schreef:Ik neem aan dat ik in beide borsten evenveel klieren heb..
Maar een cupmaat verschil? jeetje dat is wel erg...

Geryon schreef:Warbling schreef:Bij mij verschilt het dat ook wel ondertussen. Ik ben wel rechtshandig en rechts is wel groter maar toch denk ik ook dat dat er weinig mee te maken heeft. In je borst zelf zitten natuurlijk niet echt spieren (toch?) dus kan je die ook niet echt trainen..
Ooit gehoord van BORSTspieren?Hoe denk je dat mannen anders tieten kunnen hebben! Als ze die trainen