Wandelende nier?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MarjanB

Wandelende nier?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-12 12:38

Ik ben gisteren bij de osteopaat geweest omdat ik nogal last had van mn rug. Hij gaf aan dat de rugpijn wordt veroorzaakt omdat mn nieren niet helemaal lekker werken. Dit wist ik op zich wel omdat ik ook problemen heb met mn lymfe en daardoor vocht vasthoud.

Maar nu bleek mn linker nier net boven mn heupbot te zitten?! Terwijl deze normaal net onder je ribbenkast zit. Hij noemde het een wandelende nier en heeft hem proberen weer op zn plaats te krijgen (drukken en weer wat wervels op zn plek gezet) Er is weinig te vinden op internet en vroeg me af of iemand hier ervaring heeft met wandelende nieren..

Ik weet het het klinkt eigenlijk best grappig :o maar vraag me toch af of het kwaad kan.

furious

Re: Wandelende nier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 17:13

Er zijn zeker meer mensen met bekken nieren. Maar hoe weet hij zo zeker dat de nier aan de wandel is? Misschien zit je nier altijd wel op die plek.

MarjanB

Re: Wandelende nier?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-12 18:54

Omdat hij hem kon terug duwen?? Ik weet het ook niet zo goed maar ben eerder door hem behandeld en toen heeft ie nooit wat gezegd. Vind het zelf maar raar..Rechts was het niet zo