Alweer ziek

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Gucci_

Alweer ziek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-12 18:46

Ik ben nu voor de 3e keer in ruim 1,5 maand tijd ziek.
Vandaag heb ik er net last van gekregen, het begon vannochtend met keelpijn en ben nu vooral verkouden, heb het koud en ik heb hoofdpijn. De 2e keer, ong 4 weken geleden, voelde ik me de tweede dag vooral slap en had weinig honger (komt bij mij zelden voor, want ik eet graag, ook als ik ziek was). Ik ben ook moe. Ik ben toen naar de HA geweest en die zei dat het gewoon een griepje was.

Kan ik iets anders hebben? Ik ben in februari ook nog een week ziek geweest, eigenlijk is het al de 4e keer dit jaar, anders was ik bijna nooit, hooguit 1 keer in het jaar.

Saar4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 17:44

Dat had ik vorig jaar. Ik ben zelden ziek door verkoudheid of griep maar vorig jaar ben ik wel 4 keer ziek geweest. Ook zo erg dat ik een week thuis moest blijven. Waarschijnlijk combi slechte weerstand en kwakkelweer. Heb je stress?

MerleSimone

Re: Alweer ziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 17:47

Ik ben het afgelopen half jaar ook erg veel ziek geweest, zonder duidelijke reden.
Ik slikte weerstandpillen om mijn weerstand zo hoog mogelijk te houden maar het hielp niet echt. Wel hielp veel fruit eten en zo veel mogelijk slaap pakken.
Ook was stress een grote meespelende factor bij mij.

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 17:48

Zit je wel lekker in je vel? Dat heeft bij mij grote invloed. Stress enzo zijn idd meespelende factoren.

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-12 15:02

Misschien is het dan stress, ik ben de laatste tijd druk geweest met verschillende dingen en wil soms nogal veel doen in korte tijd. En ik denk veel na over dingen, vooral de laatste 2/3 maanden.
Ik slaap ongeveer 10 uren per dag en eet 2 keer fruit en 1 keer groente per dag. Wat mij nu opvalt is dat als ik bij grote menigten mensen ben geweest, meestal de dag erna meteen ziek ben. Of als het een dag warm is geweest en de dag erna een stuk kouder is.
Ik voel me nu alweer een beetje beter, maar nog steeds erg verkouden.

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 10:01

10 uur :wow: Holy ....
Waar haal je de tijd vandaan? :P

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-12 17:38

Niet te laat op bed gaan :D , ik slaap nu meestal van 11 tot 8/9 uur.