Hallo, Ik wil graag een dermal anchor piercing. Ik heb ook toestemming van me ouders maar ik zit met een klein probleem. Ik ga over 4 weken naar spanje, en daar wil ik natuurlijk zwemmen. Ik het zwembad ga ik niet zwemmen maar de zee wel.
Weet iemand of je na 4 weken in de zee mag zwemmen met een piercing ?
@polly ja ik heb op google gekeken maar daar staat alleen zwemmen in zwembad water, dus ik weet niet of ze daar ook de zee mee bedoelen want dat is anders
Ik heb een paar dagen na het zetten van mijn piercing alweer gezwommen. In een zwembad, en gewoon daarna ook iedere week. Nooit een probleem mee gehad. Ik spoelde daarna gewoon even na met kraanwater.
Quinty97
Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-12 12:15
Ik heb uw link wel gelezen maar er zijn veel verzchillende antwoorden als je op google zoekt. Soms staat er je mag meteen zwemmen, op een andere site staat weer na 2-4 weken en. Andere sites weer langer, dus er staan verschillende antwoorden en daarom weet ik het niet meer
In de link word ook zwemmen in 'natuurlijk zwemwater' genoemd, als je er niet uitkomt en geen risico wil lopen zou ik de piercing laten zetten als je terugkomt van vakantie.
Ik raad je echt heel erg af een dermal anchor te nemen, ik weet niet waar je hem wilt maar het zijn echt rotdingen, gaan snel en vaak ontsteken, ouders van een vriendin van me hebben een tattoo en piercingshop en als mensen het daar willen worden alle risico's erbij verteld en ook daar wordt het eigenlijk zelfs afgeraden
Oké dat is goed, ik heb je enkel gewaarschuwd, als jehem neemt neem het advies van de piercer dan niet met een korreltje zout, dit is netal met een navelpiercing, je mag er eigenlijk een half jaar niet mee zwemmen maar vaak vinden mensen dat overdreven en liggen dus na 2 weken in het water.
Nee het is niet aan te raden i.v.m. ontsteken e.d. Zeker niet als je er 3 hebt. Voor verder advies kan je mee komen praten in het centrale piercingtopic