Nek met vuil

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Friemel

Nek met vuil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-12 22:34

Ik heb me suf gegoogled maar ik ben schijnbaar de enige :')

Ik heb nu al een hele poos aan de achterkant van mijn nek een zwarte lijn:
Afbeelding
(niet mijn nek) het gaat om de plek waar een ketting zou liggen en het is echt geheel van links naar rechts.

Ik dacht eerst dat het aan mijn ketting lag maar die draag ik al een hele tijd niet meer mede hierdoor, ik maak het nu schoon met oa makeup olie maar toch blijf het er nog zitten, ik kan hierdoor mijn haar niet opsteken want ik loop voorschut en voordat ik het huis uit ga moet ik altijd mijn nek controleren.

Iemand enig idee waar dit vandaan komt? en vooral hoe het weg te krijgen is? als het nodig is kan ik een foto plaatsten :j

Indomitable

Re: Nek met vuil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 22:38

Ik heb dat vroeger ook gehad, ik bleek allergisch te zijn voor nep zilver en dat sloeg zwart/groen uit dat duurde ook een tijdje voordat dat weg trok.

Misschien kun je eens proberen het met scrubgel weg te boenen?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-12 22:41

De ketting die ik droeg was echt zilver, als ik het weg poets en het is grotendeels weg zit het er de volgende dag ook weer, scrubgel heb ik ook al geprobeerd, huid voelt ook gerimpeld achterin (stukjes), heel erg vaag.

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 08:02

plaats eens een foto dat wij ook kunnen zien hoe het er uit ziet

BlueStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 08:14

Als ik zilver omdoe ben ik in een rap tempo groen en zwart in mijn nek, met goud verkleur ik ook zwart.
Ook mijn oorbellen doen dit, ringen minder maar ik zit veel in het sop water met mijn handen.

Enige oplossing is steeds schoonmaken 2 tot 3 x per dag voor sneller resultaat, na een tijd wordt het minder en gaat het ook weg. Met schoonmaken (ik gebruik make-up remover) komen er idd zwarte rommeltjes vrij ik denk dat huidvet en cellen loslaten. Stug volhouden en plastic kettingen gaan dragen anders komt het weer terug.

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 09:06

zilver bestek slaat ook altijd zwart uit :) daarom moest je altijd vroeger zilverpoetsen. Heel normaal verschijnsel bij het lichaamszuur in je poriën :)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-12 11:47

Ik heb de streep nu een jaar en draag ook al een jaar geen ketting meer, mijn moeder heeft nadere onderzoek gedaan :') en ik heb ook allemaal rode vlekken en rimpels in mijn nek en in die rimpels blijft dus vuil hangen, ik smeer het nu 1x daags in met bio oil.

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 20:59

Een vriendin van me had dit ook altijd. Maar die kreeg ook over de rest van dr nek een zwarte waas .. Heel vreemd, kwam ook niet van dr kettingen ofzo. Is na een tijdje vanzelf weggegaan ..