Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(4 kiezen, 4 verstandskiezen en een 'late' melktand) door de jaren heen... het is naar, maar ook zo voorbij, de laatste keer was 2 weken geleden (verstandskiezen) en ik stond letterlijk na 10 minuten weer buiten, de napijn is wat dat betreft irritanter, er zit toch een gat in je mond... en nu heb ik het geweldige effect dat er constant etensresten in de gaten zitten haha, maar echt pijn heb ik niet gehad nee
o (door de verdoving
) Het trekken viel me echt mee ondanks dat ik er door eerdere ervaringen (toen ik veel jonger was) echt tegenop zag. Laat het gewoon over je heen komen en de eerste uren is het vooral erg lastig (nog klein beetje nabloeden kan gebeuren) en als de verdoving eruit is voelt het wat beurs. Paar dagen later heb je er geen last meer van. Sterkte ermee, het valt best mee! 
) En verder was m'n tandvlees wel iets gevoelig, maar voor de rest kon ik gewoon eten en normaal praten.
) meganproperx schreef:bij mij ook een kies laten trekken, moest omdat er niet genoeg ruimte was ofzo voor mijn andere tanden.
ik heb een spuit gekregen en ik voelde helemaal niks meer!
de tandarts zat een beetje aan me tand te draaien en trekken enzo en ineens had ze hem en toen dacht ik: huh is ie er nu al uit? geen pijn? hoe kan dit?
nouja rest van de dag wel last van de verdoving beetje gehad maar het is niet eng (uiteindelijk)
, kan er alleen niet tegen dat ik niet 'in control' ben)