De Ride for the roses komt er weer aan! Ik vroeg me af of er nog meer bokkers zo fanatiek zijn om mee te doen? En welke afstand er dan gefietst word!? Ik ga voor de 50 Km samen met mijn vader..
M'n buurman vroeg of ik mee wilde doen, dus ik gelijk: "JA GRAAG!" Helaas was hij te laat met inschrijven, vind het altijd mooi om voor zo iets te fietsen! Zo kan ik m'n hobby combineren met iets goeds! Succes!
jullie mogen mij of mn team sponsoren!! Al moet ik kijken of het gaat; vorige week voor het eerst sinds mn blessure gefietst en dat was geen succes.. Sta trouwens met een groep van 15 man op de 100km (defensie gaat als een SPEER)
De paardensportvereniging waar ik in zit doet ook een rit voor ride for the roses. Wij doen een deel van de rit van vorig jaar, de opbrengsten gaan naar een deelnemer van de 'echte ride for the roses'.
Jep!! Zal dit jaar ook meefietsen (paps doet al jaaaaaaaaaaren mee) en zal samen met mijn moeder gaan... beetje symbolisch omdat ze ook ziek is geweest.. We gaan echt samen!!
zijn degene die mee op de fiets al aan het trainen? ik heb sinds gister een nieuwe fiets dus kan eindelijk gaan starten met trainen.. de 2 weken ervoor vakantie dus dan kan ik ook ff knallen..
benthe, is het een race fiets of mtb? Ik ken nog wel wat leuke groepjes waarbij je kan aansluiten, heb ik zooo super veel van geleerd en is heel erg gezellig..
Mtb. Ja hey, naast stal, m'n werk op het westerhonk, m'n werk in de kroeg, de fitness en de hondentraining heb ik niet zou heul veel tijd meer. Fiets nu voornamelijk naar m'n werk enzo, voor de rest ben ik echt auto afhankelijk helaas.
Miss_Petit
Geplaatst: 06-09-12 14:19
Het is bijna zo ver!
Ik start zondag ook mee in ons bedrijventeam. Ik fiets 100 km. Ik fiets op een TREK 2000 ZR 9000 .