Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik heb geen ervaring met verbrijzelingen, wel met afgescheurde pezen en ik weet hoe lastig het is als je je handen niet kunt gebruiken. Sterkte!

kimz_angel schreef:Met mijn gebroken pols kon op een week terug "bijna" alles.. Gek vooral als je weet dat toen mn gips af was ik moest huilen omdat ik de auto deur had dicht getrokken.
Ik denk dat mijn voordeel is geweest dat ik mijn pols niet heb laten rusten in die tijd met gips .. Ik ging gewoon nog werken (horeca) . En ik kreeg als opdracht van die dokter die men gips heeft afgedaan zoveel mogelijk in water in een sponsje knijpen..
Ik moet wel toegeven ik zal niet helemaal terug hetzelfde kunnen met mijn pols als 1 jaar geleden , Ik blijf zo een beetje stijf zijn aan mijn pols
veel beterschap toegewenst !
Citaat:Ik denk dat ik dat soort momenten ook krijg.. Ik zal blij zijn als ik zelf kan douschen, nu komt iedere dag thuiszorg.. Wel veel respect voor die mensen en fijndat het er is.. Maar ik ben blij als ik weerlekker lang kan douschen en mezelf kan wassen... Ik ben erg zelfstandig.. Dus totale afhankelijkheid is een kleine hel....