Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
). Maar de tweede keer ben ik door iemand geholpen die echt ervaren is. Het is inderdaad geen man die met een klokje voor je staat en dat je na 3 tellen weg bent, maar het gaat stapje voor stapje. Ik was me de hele sessie totaal bewust van mijn omgeving, hoorde gewoon een brommer over straat gaan en alle andere dagelijkse geluiden, maar was ondertussen in een diepe, totale ontspanning. Kan alleen maar zeggen dat het een positieve ervaring was.
fresley schreef:en als ik in mijn vingers knip ben je weg.. 123, doei.
GamblersCup schreef:fresley schreef:en als ik in mijn vingers knip ben je weg.. 123, doei.
![]()
![]()
Aan mijn reacxtie heb je niets, geen ervaring mee. Maar ik ben zelf ook heel benieuwd, ik hoop dat er mensen die daadwerkelijk ervaring hebben (nog meer dan de al reagerende 2 boksters) reageren. Volgens mij kan het ook voor andere dingen gebruikt worden: stoppen met roken, afvallen... of is dat wat anders?

Shenavallie schreef:Maar de tweede keer ben ik door iemand geholpen die echt ervaren is. Het is inderdaad geen man die met een klokje voor je staat en dat je na 3 tellen weg bent, maar het gaat stapje voor stapje. Ik was me de hele sessie totaal bewust van mijn omgeving, hoorde gewoon een brommer over straat gaan en alle andere dagelijkse geluiden, maar was ondertussen in een diepe, totale ontspanning. Kan alleen maar zeggen dat het een positieve ervaring was.

wwillemijn schreef:Inderdaad ben je 100% bij bewustzijn en ik heb altijd het gevoel gehad dat je eruit kan zodra je dat wil. Je hoort inderdaad alles op straat enzo. Je raakt compleet in diepe ontspanning, eigenlijk een soort droom die je samen met je therapeut stuurt. Niks negatiefs!

GamblersCup schreef:moonfish13: neuh, gewoon een voorkeur voor vet eten,,, pizza, patatjes, snacks... jam jam jam! Maar goed, daar kan hypnotherapie dan ook niks mee denk ik zo
Of misschien ook wel! Chaos schreef:Interessant!
Ik heb een paar "herinneringen" van vroeger die mijn ouders totaal niet kunnen plaatsen of herkennen. Zou graag weten waar het weg komt, mijn gedachten verzinnen het toch niet?Of misschien ook wel!