Bedankt MiReRe,
Zo met pijnstillers wel redelijk onder controle, maar dan praat ik niet meer over een paracetamolletje, dan valt t niet te harden.
Ik vind t altijd even lastig om te bedenken wat de volgende stap is. In dit geval besloten hier maar eens een gok te wagen.
En krijg nu weer dingen te lezen waar ik wat mee kan waar ik zelf op dit moment even niet op gekomen was.
Scheelt toch weer.
Sterkte met je herstel!
Moonfish13, op voedselallergieen is mijn bloed getest en is niks uitgekomen. Nou weet ik dat dat niet altijd honderd procent uitsluitsel hoeft te geven, volgens mn bloed heb ik namelijk ook geen hooikoorts, en t is er wel degelijk
. Ik ga nu kijken naar het tarwe wat net aangegeven is. Kwam ook niet uit mn bloed, maar is t proberen waard. Als ik door anders eten vermindering van klachten krijg is t me t zeker waard. Helemaal normaal at ik op dit moment ook niet meer, ik probeerde brood en pastagerechten al te bannen.
Boompje1985 ik heb hier eerder naar gekeken. Ik herken mijzelf wel in dat vermagerende vermoeide gedeelte. Maar voor zover ik begrepen heb is de hoofdklacht daarbij vooral dat je erg slechte ontlasting hebt met bloed en dergelijke. Op de rontgenfoto was op een verstopping na niks bijzonders te zien aan mn darmen. Ook is mijn ontlasting op verstopping na normaal. Ik heb dit ook zeker geopperd bij mijn arts, maar de ziekte van crohn was op dit moment niet iets wat dicht bij me ligt.