Eerst en vooral, als de pijn blijft aanhouden ga ik natuurlijk naar een dokter, maar eerst eens kijken wat bokt ervan weet.
Sinds gisteren heb ik last van (zenuw)pijn in mijn linkerboven been. Ik kan mijn pas niet afmaken zonder pijn te hebben en als ik blijf doorwandelen aan hoog tempo schiet de pijn van mijn dijbeen naar mijn scheenbeen. Gisteren ben ik nog wezen lopen. Eerst liep ik 2km aan 10 per uur omdat het toch gevoelig was. Als ik land op mijn hiel kreeg ik kleine "scheutjes" pijn, als ik meer op mijn tippen land is er geen/weinig pijn. Na deze 2 km ging het beter, ik liep soepeler, geen pijn meer en daarna heb ik 3 km gelopen aan 12 per uur. Na deze 5 km lopen was de pijn zo goed als weg. Helaas na 't douchen is de pijn terug. Vandaag is de pijn minder als gisteren, maar ik heb wél pijn. Ik heb 't gevoel dat de pijn begint aan de kop van mijn femur en zich zo doortrekt naar mijn scheenbeen als ik blijf wandelen.
Nu ben ik 2 weken gevallen van het paard, op mijn rechter- en daarna linker knie, die dus ook een kleine kneuzing gaf in mijn rechterheup. Deze pijn is zo goed als volledig weg, maar misschien dat er toch iets gekneld is geraakt tijdens het vallen aan de linkerkant? Iemand die misschien een idee heeft wat dit zou kunnen zijn? Mijn N. Ischiadicus is het al niet, ik kan mijn been volledig strekken en opheffen en plooien als ik op bed lig.
Groetjes!