Gemengde signalen van ex

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

horses1990

Gemengde signalen van ex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-12 15:50

Mijn ex en ik zijn na een ruzie uit elkaar gegaan. Daarna nog een aantal keer afsgesproken voordat hij er definitief een punt achter zette. Oke prima. Geen contact meer gezocht...maar nu zie ik hem vaak op school en dan doet hij heel aardig... noemt hij me sexy...als hij naar school loopt en ik weer naar huis dan loopt hij een stuk met mij mee. Ook heb ik sinds kort weer contact op gezocht en vertelde hij mij ook dat hij mij mist. Gister stuurde ik hem een sms met jammer nl ligt eruit...stuurde hij terug ja helaas schat...

Dus vandaag heb ik hem gevraagd om me te helpen met een schoolopdracht daarna heb ik hem gestuurd dat ik hem zo miste en of hij misschien niet een een keer wilde afspreken en heb hem ook om duidelijkheid gevraagd omdat hij zulke gemixte signalen geeft...hij heeft dit wel gelezen maar nog niet gereageerd...heb hem hem 3 uur geleden gevraagd. Wat vinden jullie nou wat ik hiervan moet denken? Over en uit...of staat er toch nog een deurtje op een kiertje open?

Alvast bedankt voor jullie reacties :)

Goof

Re: Gemengde signalen van ex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 15:52

Tja, tegenwoordig noemt iedereen elkaar schat, dus daar zou ik geen waarde aan hechten.
Een stuk mee naar huis lopen vind ik ook niet zo bijzonder. Denk dat jij meer gemixte signalen wil zien dan dat die er werkelijk zijn.

horses1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-12 15:53

Oke tja wanhopig he haha;)

leonie1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 15:55

Ik gebruik het koosnaampje schat juist sarcastisch... Ik herken dit verhaal TS, je blijft dingen zoeken om maar niet toe te willen geven dat het voorbij is. Als jij er klaar voor bent merk je vanzelf wel of je hem los kunt laten.

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 15:58

wat wil je zelf, volgens mij zie jij hem (nog) wel zitten?
Tja, danis het in ieder geval goed dat je hem om duidelijkheid hebt gevraagd, zodat je weet waar je aan toebent.

horses1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-12 15:59

En het feit dat hij zegt dat hij me mist?:P En het geven van complimenten zoals..je ziet er sexy uit?

horses1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-12 15:59

Ja wil gewoon duidelijkheid...als hij echt niet meer wil dan pas kan ik hem loslaten en de situatie accepteren niet als het altijd nog van die vage signalen van zijn kant komen.

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 16:00

Laat gaan,hij heeft er niet voor niets een punt achter gezet denk ik dan.
Heel moeilijk maar als hij je echt terugwil mag hij er sowieso meer moeite voor doen!

amsterdam_30

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 16:00

Klinkt alsof hij wel je aandacht wil, maar verder niets meer met je wil.
Probeer niet teveel contact te zoeken zodat je het rustig af kunt sluiten. Dan kun jij ook verder.
Jou sexy noemen en wel aandacht willen en niets willen zoals ik er uit opmaak, vind ik van zijn kan niet echt eerlijk.

Ben het verder helemaal eens met zigranta enne... Genoeg leuke jongens hoor!!

horses1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-12 16:04

Oke bedankt voor jullie reacties:) Het is alleen zo zwaar want we hebben echt 3,5 jaar lief en leed gedeeld met ja af en toe ruzie...maarja als ik naar andere relaties keek dan hadden wij nog niet eens zo gek veel ruzie en dan ineens van het 1 op het andere moment is het over:S

amsterdam_30

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 16:29

Dat is heel erg logisch meis!
Maar als iemand er dan mee kapt, is dat niet zomaar!
Vind het heel raar dat hij nu zo dubbel doet, want als hij je terug had gewild had hij dat kunnen zeggen. Het lijkt voor mij echt alsof hij je een beetje aan het lijntje houdt en het wel fijn vindt als hij weet dat jij hem leuk vindt nog...
Zelfs als hij je terug zou willen (daar zijn zijn huidige acties bij lange na niet voldoende voor!!!!!), dan zou ik mij afvragen of jij dat wel wilt. Wie zegt dat hij niet snel daarna alsnog wil kappen.
Verder doet hij in mijn ogen nu niets om je serieus terug te krijgen.

leonie1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 17:01

horses1990 schreef:
Oke bedankt voor jullie reacties:) Het is alleen zo zwaar want we hebben echt 3,5 jaar lief en leed gedeeld met ja af en toe ruzie...maarja als ik naar andere relaties keek dan hadden wij nog niet eens zo gek veel ruzie en dan ineens van het 1 op het andere moment is het over:S

Hier precies hetzelfde. Drie jaar een relatie, we waren allebei gelukkig, hij zei in ieder geval van wel ;) We hebben het nadat het uitging nog een keer geprobeerd, maar werkte voor geen meter. Misschien dat het bij jou anders is. En op deze manier krijg je in ieder geval duidelijkheid. Dan kun je hem loslaten, als dat het geval zou zijn.

witteRaaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 17:35

Lastig dat hij zo dubbel doet, normaal dat je daar 'iets' achter zoekt. Ik had ook 3,5 jaar een relatie, ook op een gegeven moment zelfs zonder ruzie maakt hij het uit. Ik was er kapot van. Hij wilde niks, geen contact meer. Ik liet dan ook niets van me horen (van de ene dag op de andere compleet niks meer), dat deed pijn. Ik leerde iemand nieuw kennen en plots was m'n ex terug daar. Hij belde me op, wilde wat praten en bijkletsen, als we uitgingen wilde hij opnieuw met me dansen. Ik was gevleid en dacht even weer Yes! Toen hij weer merkte dat ik verloren was veranderde hij weer in die koele kikker. Dubbel verdriet gehad dus.. Ik heb hem laten vallen, we spraken elkaar nooit meer. Een jaar nadien leerde ik weer iemand kennen, met hem heb ik nu 4,5 jaar een relatie en hebben we net een mooi huis gekocht :). Zo zie je maar, het sprookje eindigt altijd goed :). Veel succes en probeer je niet teveel vast te pinnen op die ideeen en gevoelens die hem nu zo idealiseren. Zet alles maar op een rijtje voor jezelf en probeer misschien zelf wat meer afstand te nemen?

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 18:02

horses1990 schreef:
En het feit dat hij zegt dat hij me mist?:P En het geven van complimenten zoals..je ziet er sexy uit?

mijn ex heeft het na 1.5 jaar uitgemaakt, voor hem was het over. maar dat betekend niet dat hij mij niet miste toen het uit was, missen doe je altijd als je zolang samen bent geweest, maar misschien mist hij meer iemand om zich heen dan jou als persoon.
Verder herken ik jouw gedrag ook wel, ik zocht ook steeds contact met mn ex, maar eigenlijk moet je elkaar gewoon totaal negeren en alles weer op een rijtje krijgen.

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 18:03

Drie uur wachten op een reacties is niet vreemd...
Wacht maar even af wat ie zegt, of beter, bespreek dit met hem irl of anders via de telefoon.

horses1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-12 18:51

Ik had hem gisteren gestuurd of hij nog een keer met me naar de bios wilde/ bakje koffie wilde doen...hij zou daar vandaag op reageren...deed hij niet...dus toch maar gestuurd...

ik: "en heb je nog kunnen nadenken over mijn voorstel?"

hij: "Ja we kunnen zeker volgende week ff ergens een bakkie doen. Ben nu ff een weekendje weg met die gasten wil wel ff met je eten ergens dan? x

ik: "ow leuk heerlijk lekker weekendje weg en er tussen uit. maar is goed laat je dan nog wat van je horen volgende week wanneer je kan? x

hij: "ja is goed doe ik fijn weekend xxx

ik: "jij ook geniet ervan;)"

hij: "ok thnx;)"

Ga weer hopen!! Echt fout!! haha

amsterdam_30

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 18:56

Jammer.. Het lijkt dus vooral vanuit JOU te komen!
JIJ had al iets gevraagd en ging dus achter hem aan om ajb antwoord te krijgen.
Met een voorstel voor een dag komt hij ook niet.
vind het helaas niet goed klinken.
Hij dumpt jou, jij gaat er flink achteraan.. Zou echt andersom moeten zijn als hij werkelijk zo gek op je zou zijn nog!
Mijn advies? Vergeten.. Al klinkt dat erg hard..

horses1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-12 19:06

Ja maar ik ken hem, hij is super koppig en denkt laat haar maar vechten voor me...en het kwam wel voornamelijk door mij dat het uitkwam...ik was wel de negatieveling binnen de relatie zeg maar en hij heeft echt staan huilen toen het uit was en hij wilde eigenlijk verder...ik in eerste instantie niet...maar nu zijn de rollen dus omgedraaid:S Maarja wat moet ik hier nu van denken?

Lady_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 19:24

Tja, the thrill is in the chase, mensen willen wat moeilijk te krijgen is... Jij hebt een tijd afstand gehouden, dus heeft hij de kans gehad je te missen, en nu bied je jezelf weer aan... Denk dat het eerder leuk voor een avondje is dan dat hij je echt terug wil. Daarvoor komt hij niet 'enthousiast' genoeg over. Als ik jou was, zou ik hem lekker met rust gaan en zelf lekker lang leve de lol gaan stappen met vriendinnen en daar een lekkere vent zoeken.

horses1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-12 19:38

tja...je hebt wel gelijk...maar hij is echt veels te koppig om achter mij aan te lopen...ook omdat hij denkt dat ik de grootste fouten heb gemaakt (en dat is misschien dan ook wel zo)...maarja wil gewoon ook even wat dingen uit de lucht kunnen klaren.

witteRaaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 08:20

Meid pas toch maar op...
Jij stelt dingen voor... hij doet iets met z'n vrienden. Mijn ex begon eerst wat rond te spelen met z'n vrienden en met meisjes te flirten, spelen,... en dan kwam ik terug naar mij als hij die avond geen zin had in andere meisjes of er die moment geen kon vastkrijgen. Verschrikkelijk als je in die situatie terecht komt. Als hij je geen duidelijkheid kan geven of hij nu verder wilt of niet zou ik hem laten varen hoor, voor je in een spelletje terecht komt waar je dagelijks gaat worden gekwetst. Maak het hem ook maar niet te makkelijk, heb ik laatst ondervonden dat mannen een vrouw op een bordje gepresenteerd ook niet hoeven. Stel jezelf maar wat "hard to get" op, of hij nou koppig is of niet, als hij je ECHT terug wilt, zal HIJ de moeite moeten doen. Ga je zelf wat meer zelfvertrouwen van krijgen ook

leonie1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 10:47

horses1990 schreef:
tja...je hebt wel gelijk...maar hij is echt veels te koppig om achter mij aan te lopen...ook omdat hij denkt dat ik de grootste fouten heb gemaakt (en dat is misschien dan ook wel zo)...maarja wil gewoon ook even wat dingen uit de lucht kunnen klaren.

En jij hebt nu ook genoeg initiatief genomen. Ik zou het nu van hem laten afhangen, dat hij maar contact met jou opneemt over welke dag en waar. Ik liep ook teveel achter mijn ex aan... Dat doet je alleen maar pijn.

horses1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-12 10:52

bedankt voor de reacties....de eerste afspraak ben ik ook niet van plan te gaan zoenen/sexen of whatever gewoon gezellig zijn en zelfverzekerd overkomen....de laatste weken kwam ik al wat zelfverzekerder over en merkte toen ook wel aan hem dat hij wat meer achter mij aan ging lopen (in de zin van wat vaker op whatsapp kijken, ook op rare tijden zoals 6 uur smorgens en dan weer om 9 uur smorgens (oftewel slaap je niet?) achter me aan lopen op school....proberen te zorgen dat ik niet wegging door tegen me te blijven praten etc, uitgebreid zijn nieuwe auto laten zien (etc.). Ik ga me best doen;) Ik zit er ook aan te denken als hij me volgende week smst, te zeggen dat het toch niet zo goed uitkomt en of we toch een andere keer kunnen afspreken?:P Aangezien ik zelf ook met vriendinnen op vakantie ga volgend weekend...is dit een slimme move om te zeggen dat we misschien na de vakantie af kunnen spreken i.p.v. volgende week? Of komt van uitstel afstel?:P

leonie1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 10:56

Doen wat goed voelt. Ik zou geen spelletjes gaan spelen. Als het je echt niet uitkomt dan houd het op.

horses1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-12 10:57

oke thanx voor je reactie;)