Vorig jaar augustus kreeg in 's avonds ineens vreselijke pijn aan de kant van m'n blinde darm dat ik de eerst volgende ochtend meteen naar de HAP ben geweest, daar onderzocht en ik had de typische loslaat pijn en pijn thv de navel rechts. Doorgestuurd naar de eerste hulp van het ziekenhuis waar ik urine moest inleveren en er werd bloedgeprikt. Ze zagen in eerste instantie wel wat verhoogde ontstekingswaarden. Pijnstillers gehad maar omdat ik verder geen koorts had weer naar huis gestuurd, volgende ochtend moest ik langs voor een echo. Was niks op te zien, toen langs de arts en die vertelde me dat het een blaasontsteking was?!?!?! Wat ik nog steeds erg raar vind aangezien ik wel eens meer een blaasontsteking heb gehad en dat toch echt niet rechts thv de navel zit... Braaf m'n antibiotica kuur geslikt en na een dag of 2 had ik nergens meer last van, welke voelde ik 'm 1x per maand maar absoluut niet pijnlijk ofzo. Daarna aantal maanden nergens last van gehad, af en toe voelde ik het wel maar dat was het ook. Nu afgelopen dinsdag had ik ineens weer buikpijn alsof je buik heel strak staat, soort spierpijn gevoel. (zo begon bij mij ook de 1e x de buikpijn) Gister had ik er erge last van dat als je erop duwde het weer pijnlijk was, en nu is die al 2 dagen gevoelig. Ik weet niet wat ik ermee aan moet, ik voel me verder prima, niet ziek ofzo. Alleen blijft die blinde darm regelmatig gevoelig. Weet dat mijn moeder ook niet de klassieke symptomen had terwijl de blinde darm wel ontstoken was.
Seventje
Geplaatst: 14-06-12 16:58
Toch maar wel terug naar de huisarts of spoedeisende hulp. Klinkt niet fijn en als het toch je blinde darm blijkt te zijn kunnen ze er beter optijd bij zijn.