Als ik bijvoorbeeld lang sta moet ik gewoon na een uurtje of 2 m'n rug knakken, of als ik lang op een stoel heb gezeten voel ik dat hij weer vast zit en knak ik hem weer even. Hoeven krabben is echt een hel, als ik weer omhoog kom moet ik me vast pakken omdat ik zo'n pijn heb. Ik moet dan even gebogen staan en dan na een tijdje kan ik weer langzaam rechtop staan. Ik heb dit nooit echt als een probleem gezien, maar de laatste tijd voelt het alsof ik hem niet meer goed los krijg om het zo maar even te zeggen en na het hoeven krabben blijft de pijn langer aan. Ook is de pijn iets meer geworden.
Ik weet niet precies waardoor het komt maar ik heb sinds een klein jaartje zooltjes en ik heb al zo'n 5/6 jaar lang last van m'n knieën, dit gaat trouwens veel beter. Rugpijn zit trouwens wel in de familie, bij mijn vader moet ik ongeveer 1x in de 2 dagen op zijn rug gaan staan om zijn wervels weer terug te duwen.
Nu weet ik dat jullie geen dokters zijn maar heeft iemand ongeveer hetzelfde probleem of weet iemand wat ik ermee moet doen?
Ik heb trouwens 1 jaar bij de fysio gelopen voor m'n knieën en die bekeek eens in de zoveel tijd mijn houding en die was gewoon goed.