Nervovit Forte: Hoeveel dagen vantevoren al innemen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xRowina

Nervovit Forte: Hoeveel dagen vantevoren al innemen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-12 08:34

Hallo bokkers,

Binnenkort moet ik afrijden voor mijn autorijbewijs. Ik ben altijd heel zenuwachtig, en als ik zenuwachtig ben ga ik domme fouten maken. Dan ga ik dingen te gehaast doen enzo. Ik ben dus ook bang dat ik, door de extreme zenuwen, domme fouten ga maken tijdens mij afrijden, terwijl dat eigenlijk heel zonde zou zijn.

Daarom heb ik me laten adviseren bij de drogist en heb ik Nervovit Forte van Bional gekocht.
Wat ik nu alleen niet weet is: Hoeveel dagen vantevoren moet ik al beginnen met het slikken van de pilletjes, en hoe moet ik dat opbouwen?
Want dat staat nergens beschreven in de bijsluiter e.d.

Alvast bedankt!

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 08:38

Ik gebruik het ook weleens, fijn spul, maar je hoeft het in principe niet ver van te voren op te bouwen. Wel kun je voor de zekerheid de avond te voren eentje nemen, 's ochtends en dan een uur voordat je gaat afrijden. Sowieso is het wel handig om even uit te proberen of en hoe het bij jou werkt.
Ik werd er niet suf van, de zenuwen gingen er weliswaar niet 100% uit, maar het bleef goed handelbaar.
Ik heb het destijds ook gebruikt om af te rijden, weliswaar met bibberknietjes maar in één keer geslaagd!
Veel succes, sterkte en hoop dat dat jou ook lukt!

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 08:39

Ik ben er destijds een week van tevoren mee begonnen. Daarnaast had ik iets van bach rescue en heb ik twee bananen gegeten van tevoren.

xRowina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-12 08:46

Bedankt voor de reacties!
Pluizebolpum: Dat heb ik ook nodig ja, dat de zenuwen even op een lager pitje staan. Want anders dan ga ik zekerweten domme fouten maken, en dat is natuurlijk hartstikke zonde.
Ik denk dat ik zondagavond begin, en dan de maandag slik (dan heb ik ook nog autorijles, kan ik even kijken hoe dat gaat) en dan dinsdagochtend nog eentje en dan afrijden!

En hoe werkte dat sjaslique?

sjaslique

Re: Nervovit Forte: Hoeveel dagen vantevoren al innemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 09:30

Bij mij was de ergste spanning eraf, maar kan ook door de bach rescue. Ben in een keer geslaagd.

xRowina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-12 15:14

Oké dat klinkt goed :)

Zijn er nog meer mensen met ervaringen met Nervovit forte?

xRowina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-12 10:30

schopje