mijn stoom komt uit mijn oren door mijn stomme huisarts! Vorige week heb ik twee insectenbeten opgelopen en ik heb hier een hevige reactie op gekregen. Ik heb een ontstoken bult op mijn onderarm en op mijn heup. Met de bult op mijn heup gaat het goed maar de bult op mijn onderarm werd wel heeel groot. Bulten zijn wel 5 cm doorsnede en het is toch een dikke bult! helemaal dik en kom allemaal troep eruit. Het werd maar erger en toen ben ik toch naar mijn huisarts heen gegaan. Ik kreeg een zalfje en tabletjes mee en dan moest het maar overgaan. Het zakte maar niet af en de plek rond de bult zwol helemaal op en het was rood en heet en het begon iets paars te worden.
Ik had hier erg last van en het werd steeds pijnlijker. Vandaag ben ik naar de huisartsenpost gegaan en het was een drama! de dokter keek ernaar en zei wel van : ooeff dat is niet best, dat word een verdovingsspuit en ik ga het openhalen met een mesje. Mijn god, ik dacht dat ik dood ging
ik kreeg een vieze pijnlijke spuit erin, hoppa de mesjes direct erin en uitdrukken maar. binnen 2 min was ik klaar! Ik heb niet gekeken omdat ik wist dat ik flauw zou gaan vallen. Mijn vriend durfde ook niet te kijken haha
Zeer pijnlijk maar wat een verbetering!
Nu heb ik een verbandje om en moet met water goed spoellen omdat het nu een open wond(je?) is. Ik heb nog niet gezien hoe het eruit ziet maar daar kom ik straks achter, ik ben er wel bang voor
Maar op mijn verhaal terug te komen: mijn huisarts doet over alles zeer laks en dit is zeker niet de 1e geval waar het om gaat. De dokter van de huisartsenpost zei als ik niet was gekomen en zo had gelaten dat ik zeker bloedvergiftiging was opgelopen omdat het zo vies ontstoken was. Ik vind het best erg dat een huisarts zo laks over kan doen. Zo heb ik al vanaf mijn 6e ook vaak last van buik/blaas/darmen. Na lang zeuren, bombarie maken en zeer veel bezoekjes bij de huisarts word je met pijn en moeite doorverstuurd naar het ziekenhuis.
Gelukkig ben ik verhuist en kan ik opzoek naar een nieuwe huisarts
wie heeft er ook last van zo'n lastige huisarts?