geluk bij breuk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

stalxpaard

geluk bij breuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-12 22:01

Haay,

Ik moet effe m'n verhaal kwijt!
gisteren hadden we gymles op school, de laatste van het jaar.
De laatste 10 minuten deden we een tik spelletje in 2 teams.
de tikkers stonden op matjes. We moesten wisselen dus ik liep naar het matje toe,
ik dacht dat ii er op stapte maar stapte er in werkelijkhied naast. Mijn voet klapte om en ik voelde meteen dat het mis was, ik moest natuurlijk huilen. Mn gymleraar kwam meteen naar me toe en mn vriendinnen ook. Zij zagen dat er wel iets mis was, ik ben namelijk totaal geen huiler en ook absoluut niet flauw. Coolpack werd gehaald en onder tussen probeerde mn gymleraar mn schoen uit te krijgen dit was gelukt. Erzat een enorme bal op mn voet, hoe langerhoe erger de pijn werd, hij vertrouwde het niet en liet iemand de concierge/ ehbo-er halen, vanaf dat moment weet ik het niet meer zo goed ik was mega misselijk en viel steeds een beetje weg, mn vriendinnen hebben mn spullen gepakt en de congierge en mn bff zijn met me naar het ziekenhuis gereden. Omdat ik perse geen ambulance wauw ;). Op het thuis front was niemand bereikbaar.

Een man beoordeelde of ik geholpen moest worden. Hij keek naar mn voet en zei : het is vast maar band letsel. De concierge heeft erg aangedrongen op een foto en dat werd het dan ook. Na de foto weer terug naar de seh. Ik mocht na 5 min gelijk naar binnen. Diagnose. Aan de onderkant van mn kuit been is een stuk af. Zeer veel geluk gehad dat ik me met mn armen heb op gevangen andrrs werd het een operatie. Dus her word gips. Ik heb nu een spalk voor 9 dagen. Volgende week vrijdag moet ik terug komen en krijg ik hopelijk loopgips. Ik heb trombose spuiten mee gekregen en nu moet ik mezelf iedere dag een keer prikken. Echt weer een dom ongeluk voor mij. Verveel me dood, houd ke de gehele dag bezig met wordfeud en tv kijken en bokt natuurlijk.

Mn gym leraar heeft vanmiddag nog gebeld. Wel lief! Mn zusje heeft een overlevings pakket gemaakt met chocolade enzo. Mn rechter been is zoiezo heel zwak wegens mn knie. Mn orthopeed belde ook nog vandaag of de pijn uit te houden was. Dat gips geeft natuurlijk nog extra gewicht aan mn knie. Niet grappig dus. Was net een beetje richting de goede weg met trainning en fysio. Helaas pinda kaas zal ik straks weer terug bij af zijn.

Bedankt voor het lezen
X

Anoniem

Re: geluk bij breuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 22:03

He bah beterschap! Maar gelukkig dat je niet geopereerd moest worden, dat wel.

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 06:03

Beterschap, Maar gelukkig heb je hem goed gebroken en voordat je bokt hebt uitgelezen duurt het nog wel even ;)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 06:16

Beterschap! Als je wilt Wordfeuden: Iertje82 ;)

stalxpaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-12 08:03

thanks allemaal haha, ja bokt is niet zomaar uit, gelukkig komt mijn lieve vriendinnetje mij vanmiddag gezelschap houden :)