Ervaringen IPL aparaat voor thuis?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Ramooontje

Ervaringen IPL aparaat voor thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-12 17:59

Zijn er bokkers die ervaring hebben met een IPL apparaat voor thuis gebruik? Groupon komt met de volgende deal die erg aantrekkelijk lijkt als ie ook daadwerkelijk werkt :D

http://www.groupon.nl/deals/landelijke- ... td/6663068

Ik vind het ook geen enkel probleem als ie niet definitief haren verwijderd maar dat je het een paar keer per jaar moet bijhouden.

Dus, zijn er bokkers met een soort gelijk IPL apparaat?

Deri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 18:32

Ik zou hem daar maar niet kopen. Ik ben aan het googelen geweest en er zijn bijna geen reviews te vinden, en degene die ik vind zijn niet bepaald positief.
Citaat:
Groupon canceled all the orders, sending out emails saying they weren't FDA-approved, and that everybody who ordered them would get their money back.

Maar ik lees wel even mee, als er bokkers zijn die een werkend IPL apparaat hebben zou ik dat natuurlijk ook graag willen weten :D

x__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 12:49

Ik heb de Philips Lumea. Ik heb hem eerst enkele maanden kunnen testen via de Insiders en na de campagne beslist het toestel te houden. Ik had voor de Lumea al 5 sessies IPL (oksels) gehad in een professioneel salon waarbij ik al duidelijk resultaat zag. Dan 3 maanden lang om de 2 weken geflitst met de Lumea (oksels en onderbenen) en ik zie toch een duidelijk verschil. Vooral dan aan de oksels, de beharing was daar al verminderd en blijft ook verminderen na gebruik van de Lumea. Ook op mijn onderbenen begint er stilaan resultaat te komen, dunnere haartjes en plekjes waar de haartjes zo goed als niet meer teruggroeien.

Het is wel een prijzig ding, ik geloof rond de €500 (ik heb hem via de Insiders goedkoper kunnen aankopen) maar zo'n bedrag ben je in een professioneel salon ook al snel kwijt terwijl je dit toestel toch best lang kan gebruiken als ik Philips mag geloven :-)