Moedervlek verwijderen in gezicht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LittleRose

Moedervlek verwijderen in gezicht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-12 09:19

Ik ga morgen 3 moedervlekken in mijn gezicht laten verwijderen, 2 op me voorhoofd en 1 naast me oor.

Nu heb ik 3 maanden geleden 2 op me rug weg laten halen, helaas waren de hechtingen open gesprongen en heb ik nu 2 grote lelijke plekken op me rug.

Ben dus best een beetje benauwd voor morgen over hoe het eruit komt te zien.

Wie heeft dit ook laten doen en is tevreden over het resultaat en heeft wellicht ook foto's van voor en na?

MyWup

Re: Moedervlek verwijderen in gezicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 09:22

ik heb het ook gedaan, eentje is zelfs niet eens gehecht, plekje is iets lichter dan de rest.
het litteken wordt wel minder in de loop van de tijd.
hangt er vanaf hoe groot de moedervlek is.
heb helaas geen foto's.
laat je het bij de huisarts doen of in het ziekenhuis?

LittleRose

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-12 09:23

Het zijn best kleine, vooral die op me voorhoofd. Alleen in de loop der jaren zijn ze 'bol' geworden en daarom wil ik ze nu weg laten halen.

Laat het bij een Dermatoloog doen.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 09:23

ik heb pas 1 in gezicht laten weg halen en 3 in mijn hals.is bij een plastische chirurg gedaan,omdat het in hals en gezicht was.gezicht zie je niks meer van mooi genezen in de hals zie je wel littekens bij mij.bij mij zijn ze ovaal uit gesneden en van binnendoor gehecht

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 09:29

Ik heb er ook 2 laten verwijderen 1 op mijn buik en 1 aan de binnenkant van mijn elleboog. Bij 1 gingen de hechtingen los en werd het niet het streepje wat de arts beloofde maar een rond littekentje wat wel heel netjes is geworden, maar duurde erg lang voor het helemaal genezen was. Degene op mijn arm is heel mooi geworden. was wel een keer zo groot maar bleef een streepje en is nauwelijks zichtbaar. Deze was ook supersnel genezen. Werd gedaan trouwens door mijn huisarts...

Foto's voor en na heb ik niet. Na foto's kan ik wel maken....

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 09:30

Ik heb ook een moedervlek op m'n gezicht laten verwijderen, maar dat moest toen wel bij een plastisch chirurg. Het is bij mij erg netjes gedaan en je ziet er eigenlijk helemaal niks meer van :)

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 09:33

Bij mij twee op mijn rug verwijderd, zijn niet echt heel mooi genezen, vrij opvallende littekens geworden. En echt door een plastisch chirurg gedaan ook nog...

LittleRose

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-12 09:33

Bedankt voor jullie reacties! Geeft me toch wat meer vertrouwen :).

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 09:39

Ik had een bultje naast mijn neus, die is weggehaald door de plastisch chirurg. Zie je niks meer van :n

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 09:47

Ik had er eentje op mijn ooglid net onder de wenkbrauw zitten. Deze was ca 4 mm doorsnee. Ik heb het bij een aangezichtschirurg laten doen. Nou de prik was het vervelends. 2 hechtingen (kruislings volgens mijn man) en 2 hechtpleisters. De pleisters zijn na 2 dagen verwijderd, de hechtingen na een week. En nu na een maand zie je er al bijna niks meer van.

Ben er erg tevreden over!

Ik heb eerder moedervlekken weg laten halen bij de huisarts en dat doe ik dus nooit meer. Grote littekens... niet mooi geworden. :n

Alvaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 14:42

Ik had een moedervlek in m'n hals. Huisarts kon die zelf wel weghalen zij hij. Op zich was 't weghalen ook geen probleem, alleen bleek de wortel ervan wel groter dan hij eigenlijk verwacht had. 't is dus best een groot en lelijk litteken geworden. Als ik er nog eens een keer ergens een laat weghalen vraag ik wel een verhuizing naar een plastisch chirurg. 1 litteken is genoeg.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 14:49

Ik heb er meerdere laten verwijderen.
De laatste 2 heb ik (bewust) door een plastisch chirurg laten doen.
Deze littekens zie je bijna niet, terwijl de andere helaas duidelijk zichtbaar zijn.

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 14:51

ik heb er een in mijn hals wel laten halen door plastisch chirurg, is lelijk geworden, groter dan dat de moedervlek was.

LittleRose

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-12 15:15

Zijn dus toch nog wel wisselende ervaringen.

Vraag morgen ook eerst hoeveel de kans op een (zichtbaar) litteken is en anders wacht ik er misschien nog wel even mee.

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 15:17

De tip die ik meekreeg van de chirurg was de "wond" soepel houden. Dus een geschikte creme er met een wattenstaafje op doen.

frangelica

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 15:23

ik heb er ook twee uit me gezicht laten halen ook kleintjes gok de grootste rond halve cm doorsnee...ennige nadeel is dat het haarzakje er nog zit maar de vlek is weg het isnu net een klein ietsie bultje waar dus elke keer zwarte haren op groeien hou goed in de gater en trek zo nu en dan eruit met een pincet.
pin deed het niet moet ik je zeggen.
ik gs even voor je zoeken voor een foto maar denk niet dat ikdie nog ergens heb maar ga zoeken.

LittleRose

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-12 11:22

Ben net terug uit het ziekenhuis.

De 2 moedervlekken op me voorhoofd hebben ze weggeschaafd en die naast me oor weggesneden en gehecht.
Ze zei dat je er straks bijna niks meer van ziet, ben benieuwd!

Loop nu alleen verschrikkelijk voor l*l met 3 grote pleisters op me hoofd }:0