Wii gebruiken om te sporten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Vjestagirl

Wii gebruiken om te sporten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-12 22:04

Sinds een week heb ik een Wii, gekocht om meer te gaan bewegen. Ik ben nogal onzeker over mijn lichaam, en ik durf het niet aan om echt naar een sportschool te gaan, te gaan zwemmen of buiten te gaan hardlopen. Vandaar de Wii. Ik heb Wii Fit Plus (met balance board), Just Dance en Zumba II (maar die is nog niet uitgeprobeerd) en ik doe mijn best iedere dag minimaal een half uur en eigenlijk liever een uur te bewegen. Dat komt neer op ongeveer 35 minuten Wii fit, en daarnaast een minuut of 25 dansen.

Zijn er nog meer mensen die hun Wii op deze manier gebruiken?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 22:45

Laatste reactie is niet heel recent, maar ook nog niet heel oud, dus misschien heb je wat aan dit topic :) [MW] Sporten op de WII.

050206051012

Re: Wii gebruiken om te sporten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 22:47

Yes :D
Ik heb sinds kort een Wii met balanceboard.
Ik probeer met mooi weer hier in de wijk te sporten (we hebben 'trimstraatjes') en bij slecht weer (of als vriendin geen tijd heeft) stap ik op de Wii. Ideaal!

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 22:51

Als je een echte fanatieke work out wilt op de Wii kan ik je alle Jillian Michaels spellen aanbevelen.
Jillian is bekend van o.a the biggest loser en heeft heel veel fitness videos.
Ben nog geen "fitheid spel" of workout voor de wii of xbox tegen gekomen die zo goed zijn.

Heb zelf ook de Jillian Michaels Wii en xbox spellen geprobeert maar heb zelf liever de videos omdat ik het liever net een tandje intenser heb.

Ik ben zelf personal fitness instructeur en raad de Jillian Michaels work outs echt aan. :j

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 14:35

Ik zit er ook aan te denken. beetje onregelmatig en druk leven dus dan is het wel handig als ik thuis zo eens tussendoor aan de slag kan. maar merken jullie ook echt afvallen/conditieverbetering?

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 14:42

Ik doe er een koolhydraatarm dieet bij, maar ik denk niet dat je afvalt door enkel het sporten zonder verandering in eetpatroon.
Merk wel conditieverbetering, vooral bij het hardlopen.