2 dagen terug had mijn moeder een bepaald shampoo en conditioner gekocht.
Die heb ik gebruikt en gelijk na het douchen had ik een rode plek, net aan de voorkant waar mijn haar begint. Het was rood met bultjes..
Na een uurtje of 2 was dat weg, dus was al wat opgelucht.. Maar nu voelt het al 2 dagen lang alsof heel mijn huid verbrand is.. Het doet vreselijk veel zeer en word niet minder!
Het is niet rood of die bultjes weer, het doet gewoon heel veel pijn.
(Dat gevoel als je s'avonds naar bed gaat met een staart in en 's ochtends haal je die er uit.. Dat geiriteerde gevoel..)
Ik heb ondertussen een petje op, omdat zonder mijn haar te veel beweegt en het dus echt mega pijn doet..
Ik ben 's ochtends (met tranen in mijn ogen) 25 (!!) minuten bezig met mijn haren borstelen, en douchen is heel erg fijn met koud water.
Shampoo met parfum er in, doet nu erg zeer dus heb tijdelijk gekocht van Neutral zonder parfum. Dat doet niet zo'n zeer maar ik weet niet of ze hier ook conditioner van hebben?
Ik vind 2 dagen nog even te vroeg om de huisarts te bellen, maar als het eind van de week nog zo is bel ik zeker even..
Heeft iemand dit wel eens meegemaakt en hoe kan ik er voor zorgen dat mijn hoofdhuid weer wat rustiger en minder pijnlijk wordt?
[Giolli].
Edit: Het jeukt ook heel erg, maar ik kan niet krabben omdat het zo'n zeer doet... Verschrikkelijk is dat!
)

Het doet echt veel pijn.